ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ثبت نام دفاتر خدمات الکترونیکی قضایی تمدید شد

| چهارشنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

مدیرکل خدمات الکترونیک قضایی مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه از تمدید یک ماهه فرصت زمانی ثبت نام برای دفاتر خدمات الکترونیک قضایی خبر داد.

سیامک رفعتی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ثبت نام دفاتر پیشخوان قضایی گفت: در فراخوانی که در ابتدای تیرماه و در راستای گسترش خدمات الکترونیک قضائی، از همه متقاضیان واجد شرایط در تمام حوزه‌های قضایی سراسر کشور که آمادگی ایجاد دفتر خدمات الکترونیک قضائی و ارائه خدمات مرتبط را داشتند، دعوت به همکاری شد.

وی با اشاره به اینکه قرار بود امروز آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان باشد، گفت: با بررسی هایی که در حوزه ها انجام شد و با توجه به اهمیت خدمات قضایی،این مهلت تا یک ماه دیگر تمدید می شود.

معاون مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه در خصوص نحوه پذیرش و ثبت نام متقاضیان اظهار داشت: ثبت نام فقط از طریق سامانه www.adliran.ir انجام می شود.اطلاعات درباره شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان در اطلاعیه شماره ۲ از طریق سامانه www.adliran.ir قابل دریافت است.

مدیر کل خدمات الکترونیک قضایی این مرکز افزود:نام نویسی در این مرحله به معنی تایید صدور مجوز نیست و متعاقباً نسبت به تایید صلاحیت و اطلاع رسانی از طریق سامانه یادشده اقدام خواهد شد. فقط اطلاعیه هایی که از طریق سامانه www.adliran.ir اعلام می شود معتبر بوده و سایر اطلاعیه‌ها از نظر مرکزآمار و فناوری اطلاعات غیر قابل استناد است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">