ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حذف همیشگی بهای جعل هویت در توییتر

| دوشنبه, ۱۶ آبان ۱۴۰۱، ۰۳:۰۸ ب.ظ | ۰ نظر

ایلان ماسک، مالک جدید توئیتر با انتشار توئیتی اعلام کرد که حساب‌های جعلی در این شبکه برای همیشه مسدود خواهد شد.

به گزارش فارس به نقل از انگجت، ایلان ماسک قبل از خرید توئیتر گفت که مخالف تعلیق مادام العمر افراد در این شبکه اجتماعی است و قول داده بود که کاربران ممنوعه ای مانند دونالد ترامپ را بازگرداند.

اکنون ثروتمندترین فرد جهان که به تازگی طی یک قرارداد ۴۴ میلیارد دلاری مالک توئیتر شد، اعلام کرده حساب‌های جعلی بدون هشدار و برای همیشه مسدود خواهد شد. او گفته: هیچ استثنایی را در انجام روند راستی‌آزمایی حساب‌های توئیتری نمی پذیرند و حساب‌های جعلی بدون ذکر نام را بی‌هیچ هشداری مسدود می کنند.

ماسک از یک روند گسترده‌ راستی‌آزمایی درباره حساب‌های موجود در توئیتر خبر داده و گفت که در این روند هیچ استثنایی وجود نخواهد داشت.

عصر یکشنبه، چندین حساب کاربری که نام خود را به Elon Musk تغییر داده بودند، تعلیق شدند از جمله حساب‌های کاربری کمدین آمریکایی کتی گریفین و وب‌سایت طنز استرالیایی Chaser. سایر حساب های تأیید شده که هویت ماسک را جعل کرده اند، از جمله جف ژاک نیز از این پلتفرم حذف شده اند.

قبل از خرید توئیتر توسط ماسک، در قوانین این شبکه اجتماعی آمده بود که کاربران نمی‌توانند برای گمراه کردن، گیج کردن یا فریب دیگران، هویت افراد، گروه‌ها یا سازمان‌ها را جعل کنند و از هویت جعلی برای مختل کردن تجربه دیگر کاربران استفاده کنند. عواقب جعل هویت شامل تعدیل نمایه، تعلیق موقت یا تعلیق دائمی خواهد بود.

  • ۰۱/۰۸/۱۶

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">