ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مهدی انجیدنی، مدیرعامل پیام‌رسان ایرانی گپ گفت: ما برای حضور در طرح حمایت از کسب و کارهای اینترنتی درخواست داده بودیم اما نمی‌دانم چرا کار پیش نرفت و گپ را نپذیرفتند!

آبان‌ماه امسال از طرح حمایت از کسب و کارهای اینترنتی رونمایی شد، براساس این طرح بنا بود که سکوهای ایرانی مشمول و کسب و کارهای فعال بر بستر آن‌ها مورد حمایتی جدی کارگروه اقتصاد دیجیتال دولت و دستگاه‌های مؤثر این حوزه قرار بگیرند، آنطور که مقامات اعلام کرده بودند، سکوهای دارای بیش از سه میلیون کاربر، امکان عضویت در این طرح و دریافت‌های حمایت‌های مذکور را داشتند.

پیام‌رسان ایرانی گپ بر اساس آمار موجود، حدود پنج میلیون کاربر فعال ماهانه دارد و یکی از سکوهای قدرتمند ایرانی از منظر زیرساختی و طراحی رابط کاربری است که مدیرعامل آن‌، مهدی انجیدنی به برنا می‌گوید؛ برای عضویت در طرح حمایت از کسب و کارهای اینترنتی درخواست داده‌اند اما مورد پذیرش واقع نشده است!

انجیدنی در گفتگو با برنا می‌افزاید: ما برای عضویت در این طرح درخواست دادیم، حتی جلساتی هم برگزار شد و سوالات متعددی هم از سوی عوامل اجرایی طرح گردید، ما هم به آن‌ها پاسخ دادیم اما به رغم اینکه مجموعۀ گپ برای فعالیت حمایتی از کسب و کارهای اینترنتی درخواست داده بود، نمی‌دانم چرا کار پیش نرفت!

این فعال فناوری تأکید کرد: متولیان اجرایی طرح به مجموعۀ گپ اعلام کردند که مدارک ابرازی را بررسی کرده و اعلام نظر می‌کنند اما خب تا امروز کار پیش نرفته است! شاید در آینده بار دیگر برای حضور در این طرح تلاش کردیم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">