ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ستاد توسعه فناوری‌های اتصال‌پذیری و ارتباطات معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از طرح پژوهانه مرکز تحقیق و توسعه همراه اول حمایت می‌کند.
حمایت در حوزه ارتباطات شامل فناوری‌های مرتبط با شبکه‌های رادیویی، سرویس‌های نوین شبکه و دیجیتال، امنیت، اینترنت اشیا، راهبرد و نوآوری و غیره... است.

بر اساس اهداف ستاد در حمایت از توانمندسازی دانش‌جویان دانشگاه‌ها و نیز حمایت از طرح‌های توسعه فناوری اقدام به همکاری مشترک با مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با طرح پژوهانه همراه کرده، در این راستا ستاد با حمایت از طرح پژوهانه همراه اول بستری برای حمایت از دانشجویان فرهیخته و فعال جامعه دانشگاهی نمود. این حمایت مشترک از پایان‌نامه و رساله‌های دانشجویان مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری و محققان پست دکتری است.

مرکز تحقیق و توسعه همراه اول با هدف بهره مندی از ظرفیت دانشگاه‌های کشور در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از سال 1399 اقدام به برگزاری طرح پژوهانه همراه کرده که هدف آن حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی است.


ستاد در فراخوان دور چهارم با مرکز تحقیق و توسعه همراه اول در راستای حمایت از نخبگان پژوهشگر و سرآمدان فناور همکاری می‌کند که بر اساس آن برخی از محورهای اولویت‌دار مشترک با همراه اول را مورد حمایت مضاعف قرار خواهد داد. فعالیت‌های مشترک افق همکاری‌های بیشتری در راستای بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود دانشجویان و نیز بدنه خبرگی دانشگاه فراهم خواهد کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی دقیق از محورهای مورد حمایت مشترک ستاد و همراه اول به وب سایت rd.mci.ir مراجعه کنید. فرصت شرکت در این فراخوان تا تاریخ 15 آبان ماه جاری است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">