ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

حکم ترامپ برای دشمن بی‌طرفی اینترنت

| يكشنبه, ۳ بهمن ۱۳۹۵، ۰۲:۴۰ ب.ظ | ۰ نظر

منابع خبری می گویند دونالد ترامپ رییس جمهور جدید آمریکا فردی به نام Ajit Pai را به عنوان رییس کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا منصوب کرده است.

به گزارش فارس به نقل از هات هاردویر، از آنجا که وی در سال 2012 نیز توسط باراک اوباما برای تصدی این سمت پیشنهاد شده و توسط سنای این کشور نیز تایید شده بود دیگر نیازی به تایید مجدد وی وجود ندارد و او می تواند به سرعت مشغول به کار شود.

اجیت پای دوشنبه هفته گذشته با ترامپ دیدار کرد. وی به علت مخالفت با بی طرفی اینترنت شهرت قابل توجهی دارد و پیش بینی می شود در صورت نهایی شدن انتخاب وی، شرکت های قدرتمندتر اینترنتی امکان بیابند با پرداخت پول بیشتر به شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت پهنای باند بیشتر و کیفیت بالاتری را به خدمات خود اختصاص دهند.

پای در زمینه قوانین مربوط به ارائه خدمات مخابراتی تخصص دارد و به نظر می رسد انتخاب وی تا حدی جنجال آفرین نیز خواهد شد. زیرا بعید به نظر می رسد وی مواضع قبلی خود در مورد بی طرفی اینترنت را تغییر دهد.

تام ویلر رییس قبلی کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا از مدافعان سرسخت بی طرفی اینترنت بود و مانع از تحقق اهداف شرکت های ارائه دهنده خدمات اینترنت و شرکت های مخابراتی در مورد ارائه تبعیض آمیز خدمات به سایت ها و سرویس های تحت وب شد.

این انتصاب به مذاق فعالان اینترنتی خوش نیامده و آنان از هم اکنون مخالفت های خود را آغاز کرده اند. این افراد هشدار داده اند که تغییرات مذکور به ضرر خانواده های کم درآمدو شرکت های کوچک اینترنتی است.

  • ۹۵/۱۱/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">