ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خروج گسترده آمریکایی‌ها از اینستاگرام

| جمعه, ۱۹ اسفند ۱۴۰۱، ۰۶:۵۱ ب.ظ | ۰ نظر

به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه یو اس ای تودی بررسی ها نشان می دهد مردم آمریکا از اینستاگرام بیش از هر پیام رسان اجتماعی دیگر در فضای اینترنت رویگردان شده اند.
به گزارش خبرگزاری صداوسیما ؛ بررسی ها نشان می دهد مردم آمریکا از اینستاگرام بیش از هر پیام رسان اجتماعی دیگر در فضای اینترنت رویگردان شده اند.
به گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه یو اس ای تودی، اقبال به شبکه های اجتماعی در سالهای اخیر در کشورهای مختلف سیر فزاینده داشته است. در عین حال، کاربران اینترنت به مرور از برخی شبکه های اجتماعی فاصله می گیرند. یک موسسه تحقیقاتی در آمریکا ،‌بررسی هایی درباره سی برنامه کاربردی پرطرفدار در آمریکا انجام داد تا ببیند کاربران بیش از همه ،‌کدامیک از این برنامه ها را از گوشی ها یا دیگر وسایل الکترونیک خود حذف می کنند. این بررسی ها نشان می دهد که اینستاگرام در این زمینه در رتبه نخست قرار دارد و آمریکایی ها بیش از هر برنامه کاربردی دیگری در حوزه شبکه های اجتماعی به حذف اینستاگرام از گوشی های خود گرایش دارند. برنامه کاربردی فیس بوک با فاصله فاحش و اختلاف ششصد درصدی در رتبه دوم پس از اینستاگرام قرار داشت. سومین برنامه ای که آمریکایی ها بیش از همه به حذف آن گرایش دارند، برنامه اسنپ چت و توئیتر است. البته احتمال حذف توئیتر از گوشی های آمریکایی ها درمقایسه با احتمال حذف اینستاگرام، 1 به 9 است.
البته باید توجه داشت که فیس بوک، اینستاگرام و تیک تاک، همچنان پرکاربردترین برنامه های کاربردی هستند که آمریکایی ها در فضای شبکه های اجتماعی از آنها استفاده می کنند.
در سال 2022، برنامه تیک تاک از نظر دفعات دانلود در سطح جهان در رتبه نخست قرار داشت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">