ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

خسارت اختلال های اینترنتی را می دهیم

| شنبه, ۴ شهریور ۱۳۸۵، ۰۵:۰۲ ب.ظ | ۰ نظر

با صدور مجوز از سوی سازمان تنظیم مقررات و نهایی شدن قرارداد SLA تا پایان سال جاری، در صورت بوجود آمدن اختلالات و قطع و وصل مجدد اینترنت، کلیه خسارات وارده به کاربران را جبران و جریمه نیز پرداخت می‌کنیم.

مهندس رادمان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری ارتباطات و فناوری اطلاعات (سیتنا)، از اظهار نظر صریح در قبال سخنان مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت مبنی بر اعلام آمادگی برگزاری نشستی صریح با وی در محل خبرگزاری سیتنا جهت روشن شدن مسوولیت اختلالات اینترنتی در کشور خودداری کرد.

رادمان، موضوع اختلالات اینترنتی را تحت بررسی دانست و در عین حال گفت: اساساًً اینترنت کشور دچار مشکل نیست و قطع و وصل پهنای باند نیز بسیار محدود و کوتاه صورت گرفته است.

وی، تاکید کرد: به هر حال ما این موضوع را بررسی می‌کنیم.

وی، در ادامه با بخشی از اظهارات مدیرعامل شرکت زیرساخت مبنی بر مسوولیت‌پذ‌یری در قبال اختلالات اینترنتی در ساعاتی معین، اعلام موافقت کرد و درباره‌ی مابقی اختلالات و ربط داشتن یا نداشتن آن به دیتا، گفت: بقیه‌ی اختلالات اینترنتی نیز باید بررسی شود.

مدیرعامل شرکت فناوری اطلاعات، در پایان گفت: به دلیل افزایش 30 درصدی پهنای باند، اختلالات اینترنتی در سطحی گسترده حل شده است، ضمن آنکه افزایش پهنای باند بر اساس نیاز روز جامعه از سیاست‌های شرکت دیتا است.

  • ۸۵/۰۶/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">