ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

دادستان‌کل کشور گفت: به‌زودی تکلیف شبکه ارتباطی تلگرام را روشن می‌کنیم.

به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام منتظری در پاسخ به این سؤال که یکی از اعضای ناظر کمیته تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفته است تاکنون شکایتی از یکی از کانال‌های تلگرامی ضدانقلاب مطرح نشده است، گفت: این کانال برای فعالیت‌های ضدانقلابی خود از بستر تلگرام استفاده می‌کند و به‌زودی تکلیف تلگرام را روشن می‌کنیم.

 

توضیح اژه‌ای درباره شکایت قوه قضاییه از مدیر تلگرام

▪️غلامحسین محسنی‌اژه‌ای در نشست خبری خود در پاسخ به خبرآنلاین که پرسید «چرا دادستان تهران علیه مدیر شبکه #تلگرام اعلام جرم کرده است؟ مگر می شود از ابزار شکایت کرد؟ شاید عده ای بیرون یا داخل کشور با این نرم افزار، جرمی مرتکب شده اند، چرا علیه ابزار شکایت شده؟» گفت:

▪️چرا نمی شود از ابزار شکایت کرد؟ اگر سازنده یک خودرو، اقدامی داشته باشد و کم و کاستی در مسایل فنی آن داشته باشد مانند اینکه ترمز مشکل داشته باشد و باعث شود تصادف به وجود بیاید، تذکر هم می دهند ولی ماشین بعدی هم دارای این نقص فنی است، علیه خودروساز هم می شود شکایت کرد. اگر به او تذکر دهند ولی اقدام نکند، باز هم شکایت می شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">