ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رئیس هیئت تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار از راه‌اندازی درگاه اینترنتی مجلس برای دریافت گزارشات و اطلاعات مردمی خبر داد, گفت: از همه مردم و سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه دعوت می‌کنیم تا گزارشات خود در خصوص بورس را به همراه مستندات در این درگاه قرار دهند.
ناصر موسوی لارگانی رئیس هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت از راه‌اندازی درگاه اینترنتی برای دریافت اطلاعات مردمی در مورد بورس خبر داد و گفت: پس از نوسانات بازار سرمایه، تعدادی از نمایندگان مجلس بر آن شدند که از بورس تحقیق و تفحص کنند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی افزود: طرح تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شد و گزارش آن پس از رسیدگی در صحن علنی مجلس توسط نمایندگان تصویب شد.

وی با اشاره به تشکیل هیات تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان بورس و اوراق بهادار از 4 ماه پیش، اضافه کرد: هرچند گزارشات مناسبی در این حوزه به دست ما رسیده اما با توجه به اینکه ممکن است ما نتوانیم به برخی گزارشات دست یابیم و سرمایه‌گذاران در بازار سرمایه اطلاعات مناسبی در این حوزه در اختیار دارند، درگاه اینترنتی برای دریافت اطلاعات درخصوص بورس ایجاد شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: ان‌شاء الله پس از گزارشاتی که به دست ما می‌رسد، گزارش جامعی در این حوزه تدوین و پس از قرائت در صحن علنی و تصویب نمایندگان به قوه قضائیه ارجاع شود.

  • ۰۱/۰۱/۲۷

سازمان بورس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">