ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

راه‌اندازی سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی

| شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۷، ۱۰:۰۸ ق.ظ | ۰ نظر

مدیر سازمان نظارت بر تاکسیرانی تهران در راستای اصلاح وضعیت سرویس مدارس از راه‌اندازی سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی خبر داد و گفت: رانندگان پس از دریافت مجوزهای لازم می‌توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک تاکسیرانی در سراسر شهر ثبت‌نام کنند.

علیرضا قنادان مدیر سازمان نظارت بر تاکسیرانی تهران در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با سامانه پایش ناوگان دانش‌آموزی که در سرویس مداری مورد نظر است، گفت: امسال کار بزرگی در حوزه حمل و نقل دانش‌آموزان صورت گرفته است.

مدیر سازمان نظارت بر تاکسیرانی بیان داشت: طبق توافقاتی که بین وزارت کشور و وزارت آموزش و پرورش انجام شده، این دو سازمان با اقدامات زیربنایی و همراهی سازمان تاکسیرانی به نتایج مهمی رسیدند تا سرویس مدارس به شکل مناسبی اصلاح شود. 

وی افزود: امسال برای اولین بار تمامی پیمانکاران تحت نظارت کامل و حقوقی هستند و تأیید شده‌اند، این پیمانکاران حداقل ملاک‌های وزارت کشور را گذرانده‌اند.

قنادان اظهار داشت: خودروهایی که قرار است به سامانه پایش اختصاص یابند، باید همگی مجوزهای کیفی و فنی خودرو را دریافت کنند، همچنین راننده برای این امر مهم باید مورد ارزیابی قرار گیرد. 

وی با بیان اینکه مدارس از جانب وزارت آموزش و پرورش ملزم به قرارداد بستن با شرکت‌های مجاز هستند، گفت: در این ارتباط سامانه‌ای راه‌اندازی شده است تا رانندگان با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیکی سازمان تاکسیرانی در سراسر شهر می‌توانند ثبت‌نام کنند و تشکیل پرونده دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">