ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رایتل 10 هزار فرصت شغلی ایجاد کرد!

| دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۲۷ ب.ظ | ۰ نظر

در مراسمی با حضور محمود واعظی وزیر  ارتباطات و فناوری اطلاعات و علی ربیعی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی مجوز ارتقای پروانه شرکت خدماتی رایتل از نسل 3.75 به نسل 4 اعطاء شد.

رایتل با پروانه ارایه خدمات نسل 3.75 تا یک سال پیش اپراتور دارای فناوری پیشرو بود که از شهریور 93 مجوز ارایه خدمات نسل 3 و بالاتر به همراه اول و ایرانسل داده شد.

سیدابوالحسن فیروزآبادی قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امروز در مراسم ارتقای پروانه خدمات ارتباطی رایتل به نسل چهارم، با اشاره به اینکه در این مراسم اپراتور سوم کشور با توجه به سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته، پروانه خود را ارتقا داده است، اظهار داشت: در جریان توسعه هر کشوری قطعاً زیرساخت‌های فناوری اطلاعات نقش مؤثری دارد.

وی با اشاره به آماری درخصوص میزان اشتغال ایجادشده توسط سومین اپراتور ارتباطی کشور، خاطرنشان کرد: رایتل 10 هزار فرصت شغلی در کشور ایجاد کرده است که علاوه بر آن 140 شرکت خدمات خود را از طریق این اپراتور ارائه می‌کنند.

به گزارش فارس این مقام مسئول وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان، از ارائه دیپلم مهارتی توسط آموزش‌های موبایلی رایتل خبر داد و گفت: 35 هزار نفر با آموزش‌های مهارتی رایتل موفق به دریافت دیپلم مهارتی شده‌اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">