ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

زیرساخت اختلال اینترنت تهران را گردن گرفت

| يكشنبه, ۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

شرکت زیرساخت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ظهر امروز به دلیل اختلال بوجود آمده در سیستم انتقال شرکت ارتباطات زیرساخت، بخشی از ظرفیت انتقال مرکز مخابراتی انقلاب اسلامی به مدت 25 دقیقه از مدار خارج و باعث اختلال در سرویس های مشترکین این شرکت در برخی از مناطق تهران شد . در زمان اختلال تعدادی از شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت ثابت در دسترسی به اینترنت جهانی دچار مشکل شدند که با تلاشهای تیم فنی شرکت ارتباطات زیرساخت مشکل شناسایی و در اسرع وقت مرتفع شد.

شرکت ارتباطات زیرساخت در راستای خط مشی کیفیت و مشتری مداری، ضمن پوزش جدی از مشترکین عزیز، تمام تلاش خود را برای پیشگیری از حوادث مشابه به کار می گیرد و خود را موظف به رعایت دستورالعمل ها درباره پرداخت جریمه به شرکت های سرویس گیرنده می داند .

 

علت قطعی اخیر اینترنت پایتخت/ 60 درصد اینترنت تهران برای 25 دقیقه قطع شد

معاون وزیر ارتباطات با تشریح علت قطع اینترنت تهران در روز گذشته گفت: 60 درصد ظرفیت اینترنت تهران دیروز به مدت 25 دقیقه از دسترس خارج شد.

به گزارش  فارس، محمدجواد آذری جهرمی در همایشی به مناسبت نکوداشت هفته پدافند غیرعامل در وزارت ارتباطات علت اختلال اینترنت دیروز در تهران را تشریح کرد.

معاون وزیر ارتباطات، گفت: دیروز به دلیل بروز اشکال در بخش پاور شبکه زیرساخت و خارج شدن مرکز انقلاب از دسترس به مدت 25 دقیقه 60 درصد ظرفیت اینترنت تهران از مدار خارج شد.

وی گفت: در همین زمان مشکلی در اینترنت سایر استان‌ها ایجاد نشد.

رئیس کمیته پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات، افزود: اگر این اتفاق در سال گذشته و پیش از راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات حادث می‌شد شاید 90 درصد ارتباطات کشور مختل شده بود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">