ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پلیس فدرال آمریکا برای شناسایی متجاوزان جنسی 23 سایت هرزه نگاری آلوده به بدافزار طراحی کرد تا این افراد را شناسایی و دستگیر کند.

به گزارش فارس به نقل از آرس تکنیکا، اف بی آی پیش از این هم در سال 2015 بعد از کنترل یک سایت هرزه نگاری کودکان آن را برای 13 روز دیگر فعال نگهداشت تا بتواند افراد فعال در این زمینه را شناسایی و دستگیر کند.

این بار بر اساس اسنادی که به تازگی به دست اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا افتاده ، اف بی آی نه تنها سایت های هرزه نگاری را فعال نگهداشته تا بتواند مراجعان به آنها را دستگیر کند، بلکه آنها را به بدافزارهای مخرب و سارق داده های کاربران نیز آلوده کرده است.

در حال حاضر تعداد کل وب سایت های هرزه نگاری در حال مدیریت توسط اف بی آی 23 مورد برآورد شده است. کارشناسان معتقدند نیمی از وب سایت های هرزه نگاری کودکان که بر روی سرورهای مخفی اداره می شوند در عمل در کنترل پلیس فدرال آمریکا هستند.

پلیس این کشور در سال 2015 بیش از 200 نفر را به اتهام اداره سایت های هرزه نگاری کودکان یا همکاری با این سایت ها دستگیر کرده است، اما امسال هنوز آماری در این زمینه ارائه نشده است.

  • ۹۵/۰۸/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">