ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سرپرست معاونت علمی و فناوری منصوب شد

| دوشنبه, ۲۸ شهریور ۱۴۰۱، ۰۱:۰۴ ب.ظ | ۰ نظر

روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، در پی کناره‌گیری سورنا ستاری از معاونت رییس جمهور، سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شد.

به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور اسلامی ایران، در حکمی روح‌الله دهقانی فیروزآبادی، رئیس جهاد دانشگاهی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب کرد.

رئیس جمهور در حکم سرپرست معاونت علمی ریاست جمهوری، با آرزوی موفقیت و سربلندی برای دهقانی فیروزآبادی در خدمت به نظام اسلامی و انجام مأموریت‌ها و وظایف محوله، از وی خواسته با اتکال به خداوند متعال و اهتمام به «عدالت‌محوری»، «روحیه انقلابی»، «مردم‌داری»، «پاکدستی و فسادستیزی»، «قانون‌مداری» و «مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی» با برنامه‌ریزی و اقدام جهادی برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در حوزه علم و فناوری و پیشبرد اهداف دولت مردمی و ایران قوی گام بردارد.

پیش از این «سورنا ستاری» از ۱۳ مهر ۱۳۹۲ به مدت ۹ سال معاون علمی و فناوری رئیس جمهور بود که بر اساس آنچه در روزهای اخیر از سوی رسانه‌ها مطرح شد، از مسئولیت خود استعفا کرد.

 

رییس جوان جهاد دانشگاهی
روح الله دهقانی فیروزآبادی ، تحصیلات دوره کارشناسی (۱۳۸۲) ، کارشناسی ارشد (۱۳۸۴) و دکترا (۱۳۸۷) خود را در رشته مهندسی هوافضا در دانشگاه صنعتی شریف به پایان رساند و درحال حاضر ، دانشیار دانشکده مهندسی هوافضا و عضو هیات علمی این دانشگاه است.

وی با بیش از ۱۰۰ عنوان مقاله در مجلات معتبر علمی؛ استاد نمونه آموزشی و استاد نمونه پژوهشی دانشکده هوافضای دانشگاه صنعتی شریف است.

معاونت فرهنگی و اجتماعی و همکاری در معاونت پژوهشی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه ، از دیگر سوابق اجرایی دکتر دهقانی فیروزآبادی است.

وی همچنین تأسیس و مدیریت پردیس نوآوری و مرکز تحقیقات شهید مقدم و همچنین مدیریت مرکز رشد آن را در حوزه علم و فناوری در کارنامه خود دارد.

دکتر روح الله دهقانی فیروزآبادی ، اردیبهشت سال ۱۳۹۸ با حکم دکتر محمدمهدی طهرانچی ، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان معاون تحقیقات ، فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی منصوب شد و از خرداد ماه امسال از سوی هیات امنای جهاد دانشگاهی به ریاست این نهاد منصوب شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">