ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سقوط آزاد بیت‌کوین

| سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

روز گذشته ارزش هر بیت کوین به زیر 5000 دلار سقوط کرد و این امر افرادی را که با خرید انبوهی از این ارز دیجیتال در این زمینه سرمایه گذاری کرده بودند را شوکه کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از آسین ایج، روز گذشته ارزش هر بیت کوین به زیر 5000 دلار سقوط کرد؛ این اولین بار در یک سال اخیر است که بیت کوین چنین کاهش ارزش تکان دهنده ای را تجربه می کند. اخرین بار 13 ماه قبل ارزش بیت کوین دستخوش تغییرات شدید شده بود.

روز گذشته با کاهش 8.7 درصدی ارزش بیت کوین ارزش آن به 5100 دلار به ازای هر بیت کوین رسید. این در حالی است که در مقاطعی ارزش بیت کوین به دو تا سه برابر این رقم هم رسیده بود. از سوی دیگر تا ساعات پایانی شب گذشته ارزش بیت کویت با 4.3 درصد دیگر سقوط به حدود 4877 دلار رسید.

به نظر می رسد بی ثباتی بازارهای جهانی و برخی تلاش ها به منظور کنترل این ارز که برای پولشویی به کار می رود و همین طور احتمال تقسیم بیت کوین به دو ارز دیجیتال جداگانه و عرضه ارزهای دیجیتال رقیب در این زمینه بی تاثیر نبوده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">