ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سیلز فورس هم خرید توییتر را تکذیب کرد

| شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۵، ۰۲:۰۶ ب.ظ | ۰ نظر

مارک بنیوف مدیر اجرایی Salesforce برخی اخبار منتشر شده در مورد خرید توییتر توسط این شرکت را تکذیب کرد و گفت توییتر به درد کارهای ما نمی خورد.

به گزارش فارس به نقل از ونچربیت، وی در گفتگویی با نشریه تایمز مالی گفته است که Salesforce هیچ برنامه ای برای خرید توییتر نداشته است. در هفته های اخیر خبرهایی در مورد احتمال این معامله منتشر شد و برخی تحلیل گران نیز چنین اقدامی را حرکتی نامناسب با فعالیت های تجاری Salesforce توصیف کردند.

البته Salesforce تنها شرکتی نیست که به عنوان خریدار احتمالی توییتر مطرح شده است. از گوگل، والت دیسنی و چند مجموعه دیگر هم به عنوان خریداران احتمالی توییتر یاد می شود. البته گفته می شود این دو شرکت هم تمایلی به خرید توییتر ندارند.

Salesforce پیش از این 2.8 میلیارد دلار برای خرید Demandware، 582 میلیون دلار برای خرید Quip و 534 میلیون دلار برای خرید Krux هزینه کرده بود و به نظر می رسد مجموعه این خریدها با هدف ارتقای هوش مصنوعی در خدمات این شرکت صورت گرفته باشد.

  • ۹۵/۰۷/۲۴

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">