ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شاید انتخابات در تهران الکترونیکی باشد

| سه شنبه, ۲۴ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۴۵ ق.ظ | ۰ نظر
مدیرکل سیاسی استانداری و دبیر ستاد انتخابات استان تهران گفت: در صورت موافقت و تایید شورای نگهبان، انتخابات امسال در استان تهران به شکل الکترونیک برگزار می‌شود.

به گزارش مهر، محمدرضا یوسفی امروز در نشست مشترک ستاد انتخابات استان با اعضای شورای اسلامی شهرها و بخش‌های تابعه اظهار داشت:‌ شوراها باید به نحوی عمل کنند تا دولتمردان بخش مهمی از وظایف حاکمیتی را به دوش آنها بگذارند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مذاکرات هسته ای موجب شده است که موج ایران‌هراسی فرو بریزد گفت:‌ بعد از موضوع هسته ای با یک پیچ اقتصادی در جامعه مواجه هستیم که همه جناح ها و گروه ها باید دولت را در آن یاری کنند.
یوسفی افزود:‌ زمانی که دولت یازدهم به روی کارآمد با مسایل مهم تامین هزینه یارانه ها، آزادسازی حامل های انرژی و مسکن مهر مواجه بود.
دبیر ستاد انتخابات استان تهران، مسئله تامین اجتماعی را از دیگر مشکلات پیش روی دولت تدبیر و امید دانست و گفت: پس از ۱۲ سال، تامین اجتماعی امروز با ۲۰ میلیون نفر بیمه شده اصلی و تامین ۷۳ درصد بیمه کشور، منابع و مصارف همخوانی ندارد.
یوسفی ادامه داد:‌ دولت تدبیر و امید توانست سال گذشته به موقع بودجه پیشنهادی سال ۹۴ را تقدیم مجلس کند که از ویژگی های آن تکیه بر اقتصاد مقاومتی و کاهش وابستگی بر درآمدهای نفتی است.
وی تصریح کرد:‌ نباید از دولت یازدهم انتظار داشت تا یک شبه همه خرابی ها را سامان دهد و لازم است با کمک آحاد مردم، شوراها و دستگاه ها به دولت یاری رسانیم.
دبیر ستاد انتخابات استان تهران در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه همه مقدمات برای برگزاری یک انتخابات باشکوه در استان فراهم است، گفت:‌ از سال ۹۳ تاکنون در حال برنامه‌ریزی برای برگزاری انتخابات هستیم و در موضوع برگزاری انتخابات الکترونیک، منتظر دستور وزارت کشور و شورای نگهبان هستیم.
به گفته یوسفی، در صورت موافقت و تایید شورای نگهبان، انتخابات در استان تهران به شکل الکترونیک برگزار می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">