ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

شهرداری‌ها ملزم به حضور در سامانه ستاد شدند

| يكشنبه, ۷ خرداد ۱۴۰۲، ۰۳:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

معاونت حقوقی رییس جمهور در نامه‌ای اعلام کرد که شهرداری‌ها هم مشمول قانون مشمول قانون برگزاری مناقصات شده و معاملات آنها باید از طریق سامانه ستاد انجام شود.
به گزارش ایرنا،‌ این معاونت در بخشی از این نامه نوشت: تمامی شهرداری‌ها موظف به برگزاری مناقصات خود و انجام معاملات در سامانه ستاد هستند که تا پیش از این نیز بسیاری از مناقصات دولتی از جمله مزایده بیش از هزار خودرو خارجی مربوط به سازمان اموال تملیکی نیز در آن انجام شده است.

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به منظور عملیاتی نمودن تجارت الکترونیکی معاملات دستگاه های اجرایی دولتی با رعایت کلیه مراحل مناقصات و مزایده ها شهریور سال ۸۸ به تصویب هیات وزیران رسید و این قابلیت را برای دستگاههای اجرایی فراهم کرده است که معاملات خود را به صورت آنلاین در بستری امن و شفاف انجام دهند.

سامانه تدارکات الکترونیکی دولت امکان تعامل مستقیم و بی واسطه با تعداد کثیری از خریداران و فروشندگان را در کل کشور برای دستگاههای اجرایی فراهم آورده است.

دستگاههای اجرایی خریدار می توانند از بین کالاهای قیمت گذاری شده توسط تامین کنندگان ، کالاهایی با مناسب ترین قیمت و کیفیت را انتخاب نموده و خریداری نمایند.

  • ۰۲/۰۳/۰۷

سامانه ستاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">