ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی قوه قضائیه جزئیاتی از پرونده تخلفات فروش بدون مجوز دارو در پلتفرم‌ها تشریح کرد.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، مسعود ستایشی امروز _سه‌شنبه چهاردهم آذر_ در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه درباره اقدامات دستگاه قضائی درباره تخلفات فروش بدون مجوز دارو در پلتفرم‌ها گفت: گزارش‌هایی از معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و ایران ارسال شده است و پرونده گزارش‌ها را به دادسرای انقلاب ویژه رسیدگی به جرایم پزشکی ارسال کردیم.

وی ادامه داد: دو سکوی عمده توزیع دارو مورد تعقیب کیفری قرار گرفتند و متعاقباً پس از اعلام جرم صدور قرار جلب دادرسی مدیران این سکوها و داروخانه‌هایی که مبادرت به همکاری و فروش بدون نسخه دارو کردند به اتهام حمل، فروش و نگهداری داروهای قاچاق قرار جلب دادرسی برای آنها صادر و پرونده متضمن کیفرخواست به دادگاه انقلاب ارسال شد.

بنابر اعلام ستایشی، از دیگر عناوین اتهاماتی آن‌ها می‌توان به مداخله در امور پزشکی، فروش داروهای سقط جنین و سایر داروهای غیرمجاز اشاره کرد که کیفرخواستی هم در این زمینه صادر شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">