ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ستاد توسعه فناوری‌های هوش مصنوعی و رباتیک معاونت علمی در راستای تقویت زیرساخت‌های امنیت سایبری صنعت برق از دانشگاه‌ها، شرکت‌ها بویژه شرکت‌های دانش بنیان دعوت به همکاری کرد.

به گزارش  معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست‌جمهوری از اهداف فراخوان توسعه و تولید راه‌حل‌های پیشرفته برای امنیت سایبری در صنعت برق می‌توان به توسعه سیستم‌های تشخیص نفوذ، ایجاد یا توسعه الگوریتم‌های رمزنگاری و احراز هویت پیشرفته، استقرار راهکارهای امنیت لایه‌ای (Layered Security) و مدیریت دسترسی‌های کنترلی بویژه برای حفاظت از شبکه‌های SCADA و بهبود استانداردهای امنیتی برای دستگاه‌های متصل به شبکه‌های برق و اینترنت اشیاء اشاره کرد.

معیارهای ارزیابی در این فراخوان، نوآوری و خلاقیت در ارائه راهکارهای امنیتی، کارایی و اثربخشی فناوری‌های پیشنهادی و سازگاری با معماری‌های فعلی و امکان پیاده‌سازی است.

متقاضیان برای شرکت در این فراخوان و ارائه پیشنهادهای خود از ۱۸ دی تا ۱۸ بهمن فرصت دارند.

گفتنی است نسخه تکمیل شده فرم ۱۰۱-RFP اولیه شامل اطلاعات کلی، اهداف و جزئیات طرح، سوابق شرکت و اعضای اصلی، ارائه CV شرکت و اعضای کلیدی تیم و طرح پیشنهادی و مستندات،توضیح جامع طرح پیشنهادی از مستندات مورد نیاز برای شرکت در این فراخوان است.

همچنین، علاقه مندان باید جهت ارسال مستندات و کسب اطلاعات بیشتر به شماره ۰۹۳۵۲۱۱۷۳۳۹ در پیام‌رسان ایتا پیام دهند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">