ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فراخوان برون‌سپاری تولید سامانه‌های بورس

| سه شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۹، ۰۵:۳۸ ب.ظ | ۰ نظر

سازمان بورس با هدف تسریع در توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان، بخشی از فعالیت های مربوط به تحلیل و تولید سامانه‌های نرم‌افزاری را برون سپاری می کند.

بهنام حکاک‌زاده رئیس اداره توسعه و هوشمندسازی سازمان بورس به سنا گفت: با توجه به سرعت رشد و توسعه بازارسرمایه، ضروری است تمام خدمات و فرآیندهای سازمان الکترونیکی شوند و علاوه بر آن باید به سمت هوشمندسازی سامانه‌ها حرکت کرد. بر این اساس از این پس اداره توسعه و هوشمندسازی سازمان بورس با سرعت بیشتری در مسیر تولید و توسعه سامانه‌ها حرکت می کند.

وی افزود: این هدف بدون بهره‌گیری از بخش خصوصی و توان گروه های استارت آپی و جوانان با استعداد محقق نمی شود از این رو، شناسایی شرکت‌های نرم‌افزاری و استارت آپ‌های فعال در حوزه شناخت و تحلیل نرم افزارها و در حوزه توسعه و تولید در دستور کار قرار گرفته است.

حکاک‌زاده تاکید کرد: در این مسیر تسلط کارشناسان به مفاهیم مالی و بازارسرمایه و شناخت ارکان آن مزیتی مهم بشمار می‌آید. به منظور تسهیل ورود شرکت های استارت آپی و فین تک به بازار سرمایه برخی از شروط دشوار انتخاب شرکت ها حذف شدند.شرکت‌های متقاضی ضروری است از نیروی انسانی متخصص و با سابقه مناسب در زمینه تحلیل نیازمندی‌های سامانه‌ها و تهیه خروجی‌های استاندارد بهره‌مند باشند.

بنابراین گزارش، شرکت ها می‌توانند سابقه نیروی متخصص برجسته را از طریق آدرس rfc.seo.ir ارسال کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر، شماره تماس ۸۴۰۸۳۵۵۶ آماده پاسخگویی به متقاضیان است.

  • ۹۹/۰۴/۲۴

سازمان بورس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">