ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فعالیت اسنپ دارو شفاف نیست

| دوشنبه, ۲۸ آذر ۱۴۰۱، ۰۶:۵۶ ب.ظ | ۰ نظر

مشاور رئیس سازمان غذا و دارو گفت: فروش دارو زمانی قابل اطمینان است که از داروخانه تهیه شده و برچسب اصالت سامانه تی تک را داشته باشد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران سجاد اسماعیلی گفت: فروش دارو از طریق فضای مجازی، شبکه های اجتماعی و حتی پیک های دارو رسان تخلف و غیر قانونی خواهد بود. اسنپ دارو را قبول نداریم و معتقدیم که دارو از مسیر سلامت باید به دست مصرف کننده برسد.

به گفته وی به طور کلی و بر اساس قانون، دارو باید از مجاری سلامت به دست مردم برسد و تهیه دارو باید از طریق مسئول فنی در داروخانه ها انجام شود تا مشکلی سلامتی مردم را تهدید نکند.

او ادامه داد: فروش دارو زمانی برای سازمان غذا و دارو قابل اطمینان است که از داروخانه تهیه و برچسب اصالت سامانه تی تک را داشته باشد.

اسماعیلی افزود: بر اساس بخشنامه صادر شده، عرضه دارو و حتی فرآورده های گیاهی از داروخانه راهی مطمئن در جهت حفظ سلامتی مردم است.

مشاور رئیس سازمان غذا و دارو گفت: عملکرد اسنپ دارو شفاف نیست و تخلف است؛ این موضوع به مراجع قضائی و نظارتی اعلام شده است.

  • ۰۱/۰۹/۲۸

اسنپ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">