ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فعالیت غیر قانونی 1000 کافی نت در کرج

| جمعه, ۱۷ آذر ۱۳۸۵، ۰۲:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

مسئول اتحادیه صنف الکترونیک کرج گفت : بیش از یک هزار کافی نت غیر مجاز و فاقد پروانه در سطح شهرستان کرج در حال فعالیت هستند.

علی ساسانی در گفتگو با خبرنگار مهر در کرج اظهار داشت : این واحدها اغلب مرتکب تخلفات اینترنتی نظیر عدم استفاده از فیلترینگ می شوند و جمع آوری و ساماندهی آنها نیازمند همکاری ادارات و ارگان های مختلف است.

وی افزود : اداره مالیات و دارایی و شهرداری موثرترین نقش را در ساماندهی این واحدها دارند و در کنار آن دادستانی نیز از حوزه مبارزه با جرائم اینترنتی قادر است معضلات این صنف را مرتفع کند.

ساسانی خاطر نشان کرد : با پیگیری های دادستانی و ستاد مبارزه با جرائم اینترنتی از ابتدای سال تا کنون 145 واحد متخلف و فاقد پروانه فعالیت در کرج پلمپ شده اند و بقیه واحدها نیز بزودی ساماندهی می شود.

این مسئول یادآور شد: واحدهای دارای مجوز به طور معمول کنند دچار تخلفات اینترنتی می شود و شبکه های اینترنتی آنها دارای فیلترینگ است.

به گفته وی ، واحدهای فاقد پروانه با تشکیل پرونده در کمترین زمان ممکن مورد بررسی قرار می گیرند و پس از کسب اطلاع از نحوه فعالیت این مراکز ، پروانه فعالیت آنها صادر می شود.

  • ۸۵/۰۹/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">