ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

سخنگوی قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه به دنبال انسداد فضای مجازی نیست بلکه باید ساماندهی و مدیریت شود.

به گزارش صدا و سیما؛ سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قوه قضاییه با مسئولانی که در بحث فضای مجازی و شبکه ملی اطلاعات دچار ترک فعل شده اند، چه برخوردی می‌کند؟ افزود: این گلایه بجاست و ما به عبارتی شاهد رهاشدگی، عقب ماندگی و اجرانشدن سیاست‌ها در این حوزه هستیم و رهنمود‌هایی که برای ساماندهی و مدیریت فضای مجازی ارایه شده است باید اجرا شود.
وی گفت: از نظر ما فضای مجازی نیازمند ساماندهی و مدیریت است و این ساماندهی باید در داخل کشور انجام شود نه اینکه دیگران فضای مجازی کشور ما را مدیریت کنند.
آقای اسماعیلی افزود: قطعا درخصوص فضای مجازی برای شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی و درخصوص ایجاد شبکه ملی اطلاعات برای وزارت ارتباطات تکالیفی درنظر گرفته شده است و ما هم مجدانه پیگیریم و مطالبه گری می‌کنیم تا ماموریت‌ها به نحو شایسته‌ای انجام شود.
وی گفت: اگر به نتیجه برسد که تعلل‌ها و تاخیر‌ها توام با سوء نیت و مصداق ترک فعل مستوجب تعقیب باشد ابایی از انجام تکالیف قانونی خود نخواهیم داشت و اولویت ما کمک برای ساماندهی فضای مجازی کشور است تا دغدغه‌های مقام معظم رهبری که اخیرا هم به هیات دولت اعلام فرمودند برطرف شود.
سخنگوی قوه قضاییه افزود: برای این موضوع باید همه توان داخل کشور را به کار گیریم و با بهره گیری از متخصصان داخلی و جوانان این موضوع کاملا قابل مدیریت و ساماندهی است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">