ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

آنکارا از مذاکره با واشنگتن برای لغو یا تعدیل ممنوعیت حمل لپ‌تاپ در پرواز‌های به مقصد آمریکا، خبر داد.
به گزارش ایلنا به نقل از راشا تودی، وزیر حمل و نقل ترکیه از مذاکره با واشنگتن و تلاش برای لغو و یا تعدیل قانون محدودیت حمل لپ‌تاپ در پرواز‌های به مقصد آمریکا، خبر داد.
«احمد ارسلان» وزیر حمل و نقل ترکیه گفت: «این یک تصمیم اشتباه بود. آنها نباید استانبول که سالانه ۸۰ میلیون مسافر از فرودگاه‌های آن جا‌به‌جا می‌شوند را در این مجموعه قرار می‌داد.»
ایالات متحده آمریکا از شرکتهای هواپیمایی ۸ کشور دارای جمعیت عمدتا مسلمان خواست در پروازهایشان به مقصد این کشور، حمل هرگونه دستگاه الکتریکی یا الکترونیکی بزرگتر از تلفن همراه به داخل هواپیماها را برای مسافران ممنوع کنند.
این هشت کشور واقع در خاورمیانه و شمال آفریقا عبارتند از اردن، مصر، ترکیه، عربستان سعودی، کویت، مراکش، قطر و امارات متحده عربی.
محدودیتهای جدید به دلایل امنیتی و در پی نگرانی مقامات آمریکا از احتمال وقوع حمله در هواپیماها از طریق جاسازی مواد انفجاری در محفظه باطری دستگاههای الکترونیکی وضع شده است.این قانون روز سه شنبه رسماً اعلام و اجرای آن آغاز شد

  • ۹۶/۰۱/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">