ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مجبوریم هفته‌ای ۳ بار فیلترشکن عوض کنیم

| سه شنبه, ۲۹ فروردين ۱۴۰۲، ۰۵:۲۱ ب.ظ | ۰ نظر

مجتبی لاله‌زاری کارگردان نمایش تئاتر دل لرزه گفت: از نظر تبلیغات به شدت مشکل داریم. وقتی می‌خواهیم در فضای مجازی، مثلا ایسنتاگرام، کار را تبلیغ کنیم، به شدت با مشکل فیلتر مواجه هستیم. مدام باید فیلترشکن عوض کنیم. طوری که در هفته مثلا سه فیلترشکن مختلف عوض می‌کنیم تا بتوانیم یک تبلیغ داشته باشیم. به خصوص که از یزد آمده‌ایم و دنبال‌کنندگان صفحه‌های ما همه در یزد هستند. باید از دوستان تهرانی خواهش کنیم که کار را در صفحه‌های خودشان تبلیغ کنند که این هم به دلیل فیلتر مشکل است.

به گزارش همشهری آنلاین وی افزود: با این حال دیشب استقبال از کار خوب بود و امیدوارم ادامه داشته باشد. به هر حال امیدوارم حمایت بیشتری از تئاتر صورت بگیرد. ما به دلیل این که تهیه‌کننده کار سازمان فرهنگی هنری شهرداری یزد است و از طریق همین سازمان توانستیم در تهران اسکان بگیریم و کار را روی صحنه ببریم. اگر این حمایت نبود، محال بود این اتفاق بیفتد. امیدوارم شرایط برای همه بچه‌های تئاتر شهرستان‌ها مهیا شود که بتوانند اجرا در تئاترشهر را تجربه کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">