ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رفع محدودیت تماس صوتی تلگرام در ایران

| جمعه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۵:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

در حالی که سرویس مکالمه صوتی تلگرام در ایران از امروز فعال شده بود، اما این خدمت ساعاتی پس از راه‌اندازی در بسیاری از اپراتورهای کشور با محدودیت روبه‌رو شده است.

به گزارش فارس، تلگرام صوتی از امروز در ایران فعال شده بود که ساعاتی پس از راه‌اندازی این سرویس، محدودیت دسترسی به این سرویس در بسیاری از اپراتورهای اینترنت اعمال شده است.

در حالی که این سرویس در ساعات ابتدای روز در دسترس بود، اندکی بعد از دسترس خارج شد که به نظر می‌رسید، اختلال در سرویس به دلیل استقبال کاربران برای فعال‌سازی این خدمت جدید باشد که پس از ساعاتی رفع شود، اما با ادامه‌دار شدن این اختلال و اعلام توئیتری پاول‌ دوروف مدیر تلگرام مشخص شد، اختلال مقطعی نیست.

دوروف اعلام کرده که سرویس تلگرام صوتی در ایران فعال شده، اما اپراتورها آن را فیلتر کرده‌اند.

وزیر ارتباطات پیش از این اعلام کرده بود، ارائه سرویس تلگرام صوتی در ایران با مشورت و نظر اپراتورهای موبایل انجام می‌شود.

محمود واعظی گفته بود، کمیته‌ای برای بررسی اثرات راه‌اندازی این سرویس بر درآمد اپراتورهای ایرانی تشکیل شده و در حال بررسی است.

 

اختلال تلگرام صوتی یک‌باره برطرف شد

سرویس جدید تلگرام صوتی در ایران که تا ساعتی پیش در بسیاری از سرویس‌دهنده‌های اینترنت شامل موبایل و ثابت قطع شده بود، اما این سرویس لحظاتی قبل بار دیگر در تمام سرویس‌دهنده‌ها در دسترس قرار گرفت.

سرویس تلگرام صوتی در ساعات اولیه امروز در ایران ارائه شد که ساعاتی بعد از راه‌اندازی در بسیاری از سرویس‌دهنده‌ها از جمله موبایل و ثابت از دسترس خارج شد.

در حالی که مدیر تلگرام اعلام کرد محدودیت این سرویس در ایران از سوی اپراتورها ایجاد شده وزارت ارتباطات این خبر را رد کرد. 

در حالی که تا ساعتی پیش تلگرام صوتی در بسیاری از سرویس‌دهنده‌ها قطع شده بود و این خبر به سرعت در رسانه‌ها دست به دست شد، لحظاتی پیش سرویس جدید تلگرام به یکباره در تمام سرویس‌دهنده‌ها شامل موبایل و ثابت رفع شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">