ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

فرودگاه های آمریکا درصدد هستند تا محدودیت هایی را برای حمل وسائل الکترونیکی و الکتریکی به داخل هواپیما‌ها برای مسافران برخی از پروازهای خارجی از جمله عربستان به آمریکا اعمال کنند.

به گزراش ایرنا ، رسانه ها به نقل از رویترز اعلام کردند که احتمالا وزارت امنیت داخلی این محدودیت‌ها را روز دوشنبه اعلام خواهد کرد.
مقام‌های آمریکایی می گویند، از زمانی که نهادهای امنیتی آمریکا از هفته گذشته از این تهدید‌های امنیتی مطلع شدند در حال رایزنی برای اعمال تدابیر امنیتی تازه برای مقابل با آنها هستند.
این منابع تاکید کرده اند، شماری از خطوط هواپیمایی به مقصد آمریکا از جمله شرکت های هواپیمایی در خاورمیانه و آفریقا از جمله خطوط پروازی اردن و عربستان سعودی مشمول این محدودیت‌ها خواهند شد.
این محدودیت برای مسافران خطوط هواپیمایی آمریکا اعمال نخواهد شد و مسافران می توانند وسایلی مانند لپ تاپ، تبلت، دوربین و «‌ای پد» را در داخل هواپیما همراه داشته باشند.
رویترز می گوید، هواپیمایی رویال اردن در توییتی در روز دوشنبه اعلام کرده است، مسافران ورودی و خروجی به آمریکا و همچنین کانادا از روز سه شنبه نمی توانند وسایل الکترونیکی خود را به داخل کابین هواپیما ببرند.
به گزارش رویترز، روزنامه الریاض، نزدیک به حکومت عربستان سعودی، نیز نوشته است که سازمان هواپیمایی این کشور آخرین تدابیری اتخاذ شده توسط دولت آمریکا را در اختیار خطوط هواپیمایی که پروازهایی به مقصد آمریکا دارند، قرار داده است.
روزنامه الریاض نوشته است، مقام‌های آمریکایی این اطلاعات را به وزارت کشور عربستان سعودی اعلام کرده اند.
یک سخنگوی وزارت امنیت داخلی آمریکا روز دوشنبه حاضر نشده در خصوص وجودتهدید‌های امنیتی اظهار نظر کند، ولی گفته است هرگاه تغییری در مقررات ایجاد شود، اعلام خواهد شد.

  • ۹۶/۰۱/۰۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">