ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل شرکت پست درباره خبر خرید ایرانی‌ها از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی از جمله Ebay و Amazon که با تکذیب Ebay همراه شده است، گفت: این همکاری در حال انجام است اما Ebay به دلیل بحث‌های بین‌المللی و تحریم آن را تکذیب کرده است.

وی درباره خبر خرید ایرانی‌ها از فروشگاه‌های معتبر اینترنتی از جمله (Amazon , Ebay) که در چند روز گذشته با تکذیب این خبر از سوی Ebay هم‌اکنون خبرساز شده است، گفت: هم‌اکنون کل امورات این سرویس جدید پستی از طریق کشور واسطه (ترکیه) انجام می‌شود.

وی توضیح داد: شرکت همکار پست برای اجرای این پروژه شرکت یاتا است که علاوه بر اجرای این پروژه، در پروژه‌های فروشگاهی دیگری نیز با پست همکاری دارد.

وی گفت: این همکاری هم‌اکنون در حال انجام است و تکذیب آن از سوی Ebay به دلیل بحث‌های بین‌المللی صورت گرفته است.

مهری خاطرنشان کرد: در این سرویس، قیمت کالا نرخ تبدیل ریال به دلار، هزینه گمرک، هزینه پست و هزینه شرکت واسطه محاسبه و قیمت نهایی به مشتری اعلام می‌شود و تمام مراحل شفاف است.

وی تاکید کرد: اگرچه این روال هم‌اکنون از طریق شرکت واسطه انجام می‌شود اما در 2 ماه آینده که تحریم‌ها برداشته شد تجارت الکترونیک مانند تمام کشورهای دیگر انجام خواهد شد.

  • ۹۴/۰۷/۱۹

eBay

شرکت پست

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">