ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مشکل نصب BTS‌ها به اصفهان هم کشیده شد

| يكشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۴۳ ب.ظ | ۰ نظر

شهردار اصفهان گفت: برای حل مشکلات موجود در ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی به شهروندان اصفهان مسئولان مخابرات برای رفع مشکلات شهروندان پای میز مذاکرات شهرداری حاضر شوند.

 مهدی جمالی‌نژاد در خصوص اقدامات شهرداری برای رفع مشکلات موجود در بخش ارتباطات و استفاده شهروندان از خطوط تلفن همراه اظهار داشت: بر این اساس اخیرا تعامل خوبی با شرکت مخابرات استان اصفهان داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه شهرداری نیز دغدغه ارائه خدمات به شهروندان را دارد و از هیچ کمک و همکاری دریغ نخواهد کرد،‌ ابراز داشت: برای ما تمام نیاز شهروندان مهم است و یقینا دسترسی آسان شهروندان برای استفاده از تلفن همراه برای ما مهم است.

به گزارش مهر شهردار اصفهان با اشاره به اینکه دکل‌های مخابراتی المان‌های نصب شده در شهر اصفهان را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، افزود: در حال حاضر بنا بر اعلام شرکت مخابرات ۳۰ خیابان در اصفهان تحت پوشش خدمات ارتباطی برای استفاده از تلفن همراه نیستند و از این رو برای حل مشکلات موجود در ارائه خدمات ارتباطی و مخابراتی به شهروندان اصفهان مسئولان مخابرات برای رفع مشکلات شهروندان پای میز مذاکرات شهرداری حاضر شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">