ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

در پی اعلام خبر انصراف ایلان ماسک از خرید توییتر،‌ این شرکت اعلام کرد از ماسک شکایت می کند و از کارکنانش خواست درباره این موضوع توییتی منتشر نکنند.

توییتر اظهارنظر کارکنانش در خصوص لغو قرارداد ماسک را ممنوع کرد
به گزارش خبرنگار گروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از سی‌بی‌سی، ساعتی پیش ایلان ماسک اعلام کرد که قراردادش با توییتر برای خرید این شبکه اجتماعی را فسخ می کند. مبلغ این قرارداد 44 میلیارد دلار بود. اکنون این پلتفرم اعلام کرده که از ماسک شکایت می کند و به کارمندانش اعلام کرده درباره این موضوع توییتی منتشر نکنند.

این شبکه اجتماعی در یادداشتی داخلی به کارمندانش گفت: از آنجایی که یک موضوع حقوقی در حال انجام است، باید از توییت کردن، تضعیف یا به اشتراک گذاشتن هرگونه نظری در مورد آن خودداری کنید. در صورت امکان، اطلاعات تازه را به اشتراک خواهیم گذاشت، اما بدانید که با محدودیت‌هایی نیز روبرو هستیم.

گفتنی است که در زمان انعقاد قرارداد بین ماسک و توییتر هر دو طرف توافق کردند که در صورت انصراف به دلایل خاص، یک میلیارد دلار هزینه فسخ یا جریمه آن را پرداخت کنند. ماسک موافقت کرده بود در صورتی که نتواند بودجه مورد نیاز برای خرید را تامین کند (که تاکنون موفق به انجام این کار شده) جریمه را پرداخت می‌کند. توییتر نیز موافقت کرده بود تا در صورت یافتن خریدار دیگر یا در صورتی که هیئت مدیره به انصراف رای دهند، جریمه را پرداخت کند.

باتوجه به اینکه توییتر قرار است از ماسک شکایت کند، می توان انتظار معامله ای عجیب و غریب و نبرد حقوقی طولانی و بزرگی را داشت.

  • ۰۱/۰۴/۱۸

توییتر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">