ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: نوسان و ریسک، ذات بورس است اما اخیراً این موضوع به‌دلیل ناهماهنگی دولت و مدیران بازار سرمایه و همچنین تصمیمات خلق‌الساعه و بدون منطق به‌وجود آمده و معاملات سهام را دچار اختلال کرده است.
به گزارش تسنیم، صدیف بدری در نشست علنی امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به دولت درباره وضعیت بازار بورس گفت: در ماه‌های اخیر شاهد حرکت بی‌سابقه جریان نقدینگی به‌سمت بازار سرمایه بودیم که رکود سایر بازارها از یک سو و سیاست‌های تشویقی دولت از سوی دیگر باعث جذب نقدینگی به این حوزه شد که باید صرف بخش تولید شود.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه عدم مدیریت بورس، آن را آسیب‌زا خواهد کرد، اظهار داشت: این شائبه وجود دارد که دولت به‌دنبال جبران کسری بودجه از طریق بازار سرمایه است، اما نباید سرمایه‌های خرد مردم دستاویز این موضوع شود و باید به بخش تولید برسد.

وی در ادامه با ابراز اینکه نوسانات بازار سرمایه باعث آزار فعالان این حوزه شده است، عنوان کرد: نوسان و ریسک، ذات بورس است اما اخیراً این موضوع به‌دلیل ناهماهنگی دولت و مدیران بازار سرمایه و همچنین تصمیمات خلق‌الساعه و بدون‌منطق به‌وجود آمده و معاملات سهام را دچار اختلال کرده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به کاستی‌های بورس که باعث اختلال مستمر هسته معاملات مردم می‌شود، خاطرنشان کرد: تاوان سوءمدیریت مدیران شرکت فناوری بورس را مردم می‌دهند، لذا باید زیرساخت‌های بورس تقویت شود.

  • ۹۹/۰۵/۳۱

سازمان بورس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">