ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

نفوذ هکرهای ایرانی به کامپیوتر مقامات صهیونیستی

| سه شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۵، ۰۶:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

یک روزنامه چاپ لندن در گزارشی مدعی شد هکرهای ایرانی موفق شده‌اند به 1800 رایانه مربوط به مقامات و شخصیت‌های اسرائیلی نفوذ و اطلاعات آن را استخراج کنند.

روزنامه «رای‌الیوم» در گزارشی اعلام کرد علیرغم تمام اقدامات امنیتی که سازمان‌های رژیم صهیونیستی برای مقابله با حملات سایبری انجام می‌دهند هکرهای ایرانی موفق به نفوذ به داخل سیستم‌های رایانه‌ای مقامات عالی‌رتبه صهیونیست‌ها شده‌اند.

بر اساس گزارش مذکور، هکرهای ایرانی موفق به نفوذ به 1800 رایانه اسرائیلی که برخی از آنها متعلق به شخصیت‌های عالی‌رتبه نظامی و سیاسی بوده، شده و اطلاعات استخرج‌شده از آنها شامل اسناد، تصاویر و ایمیل‌ها بوده است.

رای‌الیوم افزود: یکی از این رایانه‌ها متعلق به رئیس سابق ستاد مشترک اسرائیل بوده اما هویت وی فاش نشد؛ برخی دیگر از رایانه‌ها متعلق به کارشناسان و اصحاب رسانه، دانشمندان اسرائیلی در زمینه فیزیک و انرژی هسته‌ای و نیز کارشناسان آگاه به امور ایران در زمینه‌هایی مختلف بوده است.

به گزارش فارس کانال 10 رژیم صهیونیستی در همین راستا ادعا کرد: کارشناسان اسرائیلی موفق شده‌اند هویت فردی که اقدام به هک کردن این رایانه‌ها را تعیین کنند وی فردی به نام «یاسر بلاحی» است اما شخصا اقدام به چنین کاری نکرده بلکه جهاتی خاص این ماموریت را به وی داده اند.

این کارشناسان افزودند: مشخص است که سپاه پاسداران در پشت این اقدام است.

«الون بن دافید» تحلیگر نظامی کانال 10 رژیم صهیونیستی در همین راستا گفت: این موضوع جنگی سایبری میان ایران و حزب الله و اسرائیل است؛ این موضوع دیگر یک راز نیست بلکه علنی شده؛ ایران و حزب‌الله تمام تلاش خود را برای جاسوسی از اسرائیل انجام می‌دهند و در سال‌های اخیر بر شخصیت‌های معینی تمرکز کرده‌اند و موفق به هک رایانه‌ها آنها ‌شده‌اند؛ ایرانی‌ها موفق به هک رایانه صدها افسر فعلی و سابق ارتش اسرائیل شده‌اند.

این در حالی است که «هرتسی هلیفی» رئیس واحد اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی دو روز پیش اعلام کرد این رژیم وارد یک جنگ سخت سایبری با ایران شده است و دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی تمام آنچه در توان دارند به کار می‌گیرند تا مانع از نفوذ ایران به سیستم‌های کامپیوتری بسیار حساس اسرائیل شوند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">