ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با اعلام شعار بازگشت اقتدار تاکسیرانی گفت: معیشت رانندگان تاکسی در این سال‌ها بسیار لطمه خورده و باید ترمیم شود.

ایسنا- علیرضا قنادان ظهر دیروز در مراسم معارفه‌اش به عنوان مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی گفت: در حال حاضر شرکت‌های بدون مجوز در سطح شهر تهران مشغول به فعالیت هستند که مستقیما فعالیت‌شان معیشت رانندگان تاکسی را تحت تاثیر قرار داده و این در حالی است که اساس این شرکت‌های بدون مجوز من درآوردی بوده و آنها به صورت خودرو کار می‌کنند و عدم کنترل مناسب آنها سبب شده که حضور فعال‌تری در سطح حمل و نقل تهران ایفا کنند.

مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی شهرداری تهران با بیان اینکه سازمان تاکسیرانی باید حضور فعال‌تری در حوزه تکنولوژی داشته باشد، گفت: به نظرم بیش از حد به فعالیت شرکت‌های اینترنتی در حوزه تاکسی پرداخته شده و ما باید پیش‌دستانه به سمت استقبال و استفاده از تکنولوژی در تاکسیرانی حرکت کنیم.

وی با بیان اینکه در تاکسیرانی انحصار نداریم و حتما فضای رقابتی ایجاد می‌کنیم، گفت: اگر شرکت‌های فعلی مجوزدار شده و به صورت رسمی و قانونی کار کنند از حضورشان در چرخه حمل و نقل رسمی شهر استقبال می‌کنیم؛ چراکه به استفاده از تکنولوژی معتقدیم.

نظرات  (۱)

با سلام اولا اکثر رانندگان تاکسی بازنشسته ویا تاکسی شغل دومشان است بنا براین باید رانندگانی که همه درامد وکل زندگانیشان همین تاکسی است شناسایی شوندکه واقعا جوابگوی خرج زندگی وحتی خرج ماشین خود نیستن وبعد از چند سال رانندگی مداوم از درد کمر وپا زج میکشن وبادرد مجبور به کار هستند و درامدی نیست که حتا دکتر بروند واجب است فکری کرد وبنظر این حقیر اگر مسافر کشهای شخصی با دخالت راهنمای ورانندگی  جلو گیری شود سی درصد ازکار حل میشود بقدری در این شغل بازرسی نیست که همه با هر خودروی مسافر کشی میکنن واین از نظر شرعی هیج فرقی با ... ندارد فقط خدا ابرویمان را حفظ کند که دگر رمقی نمانده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">