ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

هکرهای ناشناس به جنگ داعش رفتند

| سه شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۴، ۱۱:۴۷ ق.ظ | ۰ نظر

اعضای گروه هکری Anonymous یا ناشناس از اعلام جنگ نهایی به گروه تروریستی داعش خبر داده اند، علت این اعلام جنگ حملات تروریستی پاریس اعلام شده است.

به گزارش فارس به نقل از تک کرانچ، اعضای این گروه با انتشار ویدیویی در اینترنت و مطالبی در حساب کاربری خود در توییتر تصریح کرده اند که قصد دارند وب سایت های همکار با داعش را امروز از کار بیندازند.

در بخشی از این پیام ها آمده است: ما به حکومت ترس و وحشت شما خاتمه می دهیم و دیگر چشممان را بر روی اقدامات تروریستی بی رحمانه و غیرانسانی شما در قبال تمامی مذاهب دیگر نمی بندیم. ما تمامی وب سایت های تبلیغاتی شما را از کار می اندازیم. جهاد شما پایانی غیرمنتظره خواهد داشت.

هکرهای ناشناس و گروه تروریستی داعش حدود یک سال است که با هم درگیر هستند و اولین بار بعد از حملات داعش به دفتر نشریه شارلی هبدو بود که این حملات آغاز شد. هکرها در مجموع 149 وب سایت وابسته به داعش را از کار انداخته اند و 101 هزار حساب توییتری و 5900 ویدیوی تبلیغاتی را از دسترس خارج کرده اند. اما داعش هر بار از روش ها و امکانات جدیدی برای تبلیغات استفاده می کند.

  • ۹۴/۰۸/۲۶

داعش

هکرها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">