ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر ارشاد و عضو شورای عالی فضای مجازی از تصمیم این شورا در جلسه اخیرش برای مدیریت شبکه های اجتماعی خبر داد اما در عین حال گفت: از نظر ما آنها نه تهدید مطلق هستند و نه فرصت مطلق.
سیدرضا صالحی امیری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز یکشنبه ۱۴ آذر در حاشیه همایش ملی سبک زندگی که در محل هتل لاله در تهران در حال برگزاری است، در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه اخیر شورای عالی فضای مجازی، در مورد مدیریت شبکه های اجتماعی تصمیم گیری شد. ما شبکه های اجتماعی را نه یک تهدید مطلق می دانیم و نه یک فرصت مطلق و این بخش هم در دستور کار دولت و نظام قرار دارد.
این عضو شورای عالی فضای مجازی افزود: من معتقدم می توانیم برای اصلاح سبک زندگی از شبکه های اجتماعی استفاده فراوانی ببریم اما برای این هدف باید از سطح شعار، بنر و همایش عبور کنیم و طی یک برنامه عملیاتی آن را در سطح جامعه اجرایی کنیم و بعد هم کار پایش آن را انجام دهیم.
به گزارش خبرگزاری مهرصالحی امیری در واکنش به یکی از خبرنگاران که پرسید «آقای رئیس جمهور اخیرا تاکید کرده اند که دولت بنایی برای فیلتر کردن هیچ یک از شبکه های اجتماعی ندارد، با این وجود این موضوع که شما مطرح می کنید یعنی مدیریت و نظارت بر شبکه های اجتماعی دقیقا به چه معناست و آیا تصمیم دولت برای فیلتر نکردن شبکه های اجتماعی، تغییر کرده است؟» این پرسش را بی پاسخ گذاشت و با تشکر از آن خبرنگار جمع اصحاب رسانه را ترک کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">