ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری نه اولویت جدید آذرماه

| جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۸۵، ۰۲:۲۴ ب.ظ | ۰ نظر

واگذاری نه اولویت ‌‌٣٧ تا ‌‌٤٥ (مربوط به ثبت‌نام بهمن ماه ‌‌٨٤) در سراسر کشور، از فردا، شنبه ‌‌٢٥/٩/٨٥ آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، کلیه‌ی متقاضیان سیم‌کارت‌های تلفن همراه در سراسر کشور که دو رقم سمت راست فیش ثبت‌نام آن‌ها به ‌‌٣٨،‌‌٢٧،‌‌٠٠،‌‌٢٦،‌‌٠١،‌‌٩٦،‌‌٠٤،‌‌٠٩ و ‌‌٤٣ ختم می‌شود؛ می‌توانند از روز شنبه - ‌‌٢٥ آذرماه - با همراه داشتن اصل فیش ثبت‌نامی و مدرک شناسایی معتبر، به محل ثبت‌نام خود مراجعه و نسبت به دریافت سیم‌کارت خود اقدام کنند.

براساس این گزارش، علاوه بر نه اولویت فوق، متقاضیان سیم‌کارت‌های ‌‌١٨ اولویت دیگر در تهران بزرگ ( مجموعا ‌‌٢٧ اولویت) و ‌‌١١ اولویت در شهرهای ارومیه، تبریز، مشهد و سلماس (مجموعا ‌‌٢٠ اولویت) نیز می‌توانند طبق اطلاعات زیر سیم‌کارت‌های خود را تحویل بگیرند.
- اولویت‌های ‌‌٣٧ تا ‌‌٤٥ (‌‌٩ اولویت) در سراسر کشور که دو رقم سمت راست فیش آن‌ها به اعداد ‌‌٣٨،‌‌٢٧،‌‌٠٠،‌‌٢٦،‌‌٠١،‌‌٩٦،‌‌٠٤،‌‌٠٩ و ‌‌٤٣ است از روز شنبه ‌٢٥/٩/٨٥ واگذار می‌شود.

- اولویت‌های ‌‌٤٦ تا ‌‌٥٦ (‌‌١١ اولویت) در تهران، مشهد، تبریز، ارومیه و سلماس که دو رقم سمت راست فیش آن‌ها ‌‌٦٧،‌‌٨٥،‌‌١٩،‌‌٥١،‌‌٤٤،‌‌١٦،‌‌٩١،‌‌٩٣،‌‌٧٣،‌‌١١ و ‌‌٣١ می‌باشد از دوشنبه ‌ ‌٢٧/٩/٨٥ واگذار می‌شود.

- اولویت‌های ‌‌٥٧ تا ‌‌٦٣ (‌‌٧ اولویت) در تهران که دو رقم سمت راست فیش آن‌ها به اعداد ‌‌٧٥،‌‌٨٢،‌‌١٧،‌‌٥٦،‌‌٨١،‌‌٢٥ و ‌‌٧٦ ختم می‌شود از روز چهارشنبه ‌‌٢٩/٩/٨٥ واگذار می‌شود.

بنا بر اعلام، واگذاری خارج از نوبت تمامی سیم‌کارت‌های متقاضیان ‌‌٧٨ شهر دیگر هم، از روز شنبه ‌٢٥/٩/٨٥ آغاز می‌شود؛ بدین ترتیب، تعداد شهرهایی که از ابتدای واگذاری تاکنون، سیم‌کارت‌های متقاضیان آن ها، بدون نوبت واگذار شده است، به ‌‌٨٧٩ شهر می‌رسد و فقط سیم‌کارت‌های متقاضیان ‌‌١٣٧ شهر باقی می‌ماند.

بنا بر اعلام، تمام اولویت‌های باقیمانده‌ی ‌‌٧٨ شهر خارج از نوبت از روز شنبه ‌٢٥/٩/٨٥ می‌توانند برای دریافت سیم‌کارت‌هایشان مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش با واگذاری بیش از یک میلیون و صدهزار سیم‌کارت در این دوره، مجموع سیم‌کارت‌های واگذار شده در سال جاری، از مرز پنج میلیون سیم‌کارت گذشته و تعداد مشترکان شرکت ارتباطات سیار، به ‌‌١٣ میلیون و ‌‌٦٦٠ هزار مشترک افزایش می‌یابد.

بنا بر اعلام، اسامی ‌‌٧٨ شهر که تمامی سیم‌کارت‌های آن‌ها از روز شنبه ‌٢٥/٩/٨٥ ‌واگذار می‌شود به این شرح است: آذربایجان غربی، اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران، خوزستان، زنجان، فارس، قزوین، کردستان، کرمان، کرمانشاه، گلستان، گیلان و یزد.

  • ۸۵/۰۹/۲۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">