ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

واگذاری27 اولویت سیم‌کارت از 25 آذر

| شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۸۵، ۰۵:۴۲ ب.ظ | ۰ نظر

واگذاری 27 اولویت سیم‌کارت‌های تلفن همراه ثبت‌نامی در سال گذشته در تهران، شامل اولویت‌های 37 تا 63 از روز 25 آذرماه در سه مرحله آغاز می‌شود.

عباس مردانخانی - مدیرکل مشترکان و متقاضیان شرکت ارتباطات سیار- در گفت‌وگو با (ایسنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: کار واگذاری سیم‌کارت‌های ثبت‌نامی در تهران، در هر مرحله 9 اولویت، طی روزهای 25، 27 و 29 آذرماه آغاز می‌شود.

او افزود: در برخی از مراکز استان‌ها نیز بیش از 9 اولویت واگذار خواهد شد، همچنین در سایر شهرها براساس برنامه‌ زمان‌بندی از قبل اعلام شده؛ 9 اولویت واگذار می‌شود.

همچنین وحید صدوقی - مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار - نیز چندی پیش در خصوص واگذاری سیم‌کارت‌های تلفن همراه گفته بود که تا پایان آبان‌ماه 36 اولویت واگذار کرده‌ایم که در مجموع کار واگذاری 801 شهر و 10 استان به پایان رسیده و در حدود چهار میلیون سیم‌کارت واگذار شده است، در آذرماه نیز 9 اولویت در کل کشور واگذار خواهد شد و کار واگذاری در 78 شهر و هفت استان به پایان می‌رسد که در مجموع با واگذاری این ماه، 1/5 میلیون سیم‌کارت توزیع خواهد شد.

به گفته‌ی او در این ماه در چهار مرکز استان بیش از 9 اولویت اعلام خواهد شد که در تهران 27 اولویت و در تبریز و ارومیه و مشهد 20 اولویت اعلام می‌شود.

  • ۸۵/۰۹/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">