ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزارت ارشاد مسئول صیانت از فضای مجازی

| شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۵، ۰۲:۲۹ ب.ظ | ۰ نظر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: برای صیانت از فضای مجازی و سالم سازی محیط ، وزارت ارشاد مسئولیت نظارت بر خبرگزاری ها، کانال های خبری و کانال های تلگرامی را عهده دار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا صالحی امیری ، در حاشیه سفر به مازندران در پاسخ به پرسشی درباره اقدامات دولت در حوزه فرهنگ و هنر به ویژه فضای مجازی، گفت: ما در شورای عالی فضای مجازی که به ریاست رئیس جمهور و حضور  سران قوا و مسئولین کشوری است در بحث های جدی و سیاستگذاری  و حوزه برنامه های نظارتی – صیانتی اقدام می کنیم.
صالحی امیری ادامه داد: از جمله مصوبات جدی که داشتیم ، مقرر شد برای صیانت از فضای مجازی و  سالم سازی  محیط ، وزارت ارشاد مسئولیت نظارت بر صاحبان خبرگزاری ها، کانال های خبری و کانال های تلگرامی را  عهده دار شود . اما در سطح کشور  نیازمند برنامه ریزی های  جامع و همه جانبه برای صیانت ، پالایش و سالم سازی شبکه های  اجتماعی  و مجازی  برای بهره برداری  نسل جوان هستیم .
وی در ادامه گفت: در این راه نیازمند برنامه های بلند مدت هستیم، در عین حال اقدامات را  شروع و از هفته گذشته اطلاعیه ای در فضای مجازی برای ثبت نام صادر کردیم  و در آینده نزدیک مردم شاهد برکات این اقدامات خواهند بود.

  • ۹۵/۱۰/۱۸

وزارت ارشاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">