ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پارک اقتصاد دیجیتال پردیس ایجاد می‌شود

| دوشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۹، ۰۲:۴۶ ب.ظ | ۰ نظر

ایرنا- تفاهم‌نامه راه‌اندازی پارک اقتصاد دیجیتال پردیس میان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و وزارت فناوری اطلاعات و ارتباطات امضا شد.

تفاهم نامه راه اندازی این پارک امروز دوشنبه میان سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری و محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پارک فناوری پردیس امضا شد.
این پارک در زمینی به مساحت ۳۰ هکتار برای پذیرش شرکت های فعال در عرصه دیجیتال در جوار پارک فناوری پردیس راه اندازی خواهد شد.
معافیت از مالیات به مدت ۲۰سال، معافیت از حقوق کارکنان، عضویت در بسته های تشویقی سازمان فناوری اطلاعات ایران، بهره‌مندی از معافیت هر گونه عوارض، حقوق گمرکی و مالیات بر ارزش افزوده واردات تجهیزات از مزایای در نظر گرفته شده برای شرکت های مستقر در  این پارک است.
امکان استفاده از سرمایه گذاری خارجی با قوانین مناطق آزاد، استفاده از ظرفیت ترک تشریفات مناقصه در انعقاد قراردادهای دولتی، افزایش ضریب امتیاز فنی شرکت در مناقصات، عدم تبعیت شرکت ها و کارکنان فعال در پارک از قانون کار معمول کشور، بهره مندی از زمین با قیمت مناسب، امنیت و زیرساخت شهری و ارتباطی پارک، قطب مرکز داده و منطقه ویژه اینترنتی پارک از دیگر مزایای راه اندازی این پارک است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">