ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

پلیس: سیم‌کارت‌های بی‌هویت ابطال می‌شود

| چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۲:۱۳ ب.ظ | ۰ نظر

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه پلیس اجازه بخشودگی جرایم رانندگی را ندارد و هیچ جریمه‌ای به طور مستقیم به پلیس نمی‌رسد گفت: سیم کارت‌های بدون هویت ابطال می‌شوند.

وی استفاده از فناوری‌های نوین و سیستم‌های هوشمند در ناجا را یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر دانست و گفت: ما در تلاشیم که همه حوزه به صورت سامانه هوشمند با هم ارتباط برقرار کنند.

جانشین فرمانده ناجا درمورد سیم‌کارت‌های بدون آدرس و سیم‌ کارت‌هایی که در دست مجرمین است گفت: اپراتورها ظرفیت زمانی را مشخص کرده‌اند تا درمورد احراز هویت سیم‌کارت‌ها اقدام شود.

این مقام ارشد ناجا خاطر نشان کرد: از این به بعد قرار است که هیچ سیم کارتی بدون احراز هویت واگذار نشود و سیم کارت‌های قبلی نیز هویتشان احراز شود و در غیر این صورت ابطال شود.

جانشین فرمانده ناجا در پاسخ به سوالی درمورد ساخت کلیپ‌های تصویری ماهواره‌ای در داخل کشور و برخورد در این زمینه گفت: به طور روزانه پلیس با هرگونه مصادیق مجرمانه‌،ناامنی و موارد غیرقانونی برخورد می‌کند و هر جا خبری برسد پلیس بلافاصله حاضر و برخورد با هرگونه مصادیق خلاف قانون در دستور کار پلیس است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">