ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

چیزهایی که هکرهای کره‌شمالی دزدیدند

| سه شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵، ۱۱:۱۷ ق.ظ | ۰ نظر

مقام‌های کره جنوبی اعلام کردند، پیونگ یانگ موفق در به دست آوردن روش طراحی ساخت بال جنگنده «اف-۱۵» و برخی قطعات پهپاد‌های جاسوسی شده است.
به گزارش فارس، مقام‌های کره جنوبی امروز (دوشنبه) مدعی شدند که سارقان اینترنتی کره شمالی موفق شده‌اند  طراحی ساخت جنگنده «اف-15» آمریکا و عکس‌هایی از قطعات هواپیماهای جاسوسی  را از یک شرکت کره جنوبی سرقت نمایند.
به نوشته روزنامه «وال استریت ژورنال»، آژانس سیاسی کره جنوبی اعلام کرد که بیش از 40 هزار سند مرتبط با صنایع نظامی در حمله اینترنتی از سوی کره شمالی به دو شرکت از سال 2014 آغاز شده و اوائل سال جاری برملا گردید.
بر اساس این گزارش، در میان اسناد به سرقت رفته طراحی بال جنگنده اف-15 و تصاویر قطعات هواپیماهای بدون سرنشین جاسوسی وجود دارند.  صنایع هوایی کره جنوبی بخش‌هایی از جنگنده‌های اف- 1 را که در اختیار ارتش این کشور است، می‌سازد.
مقام‌های نظامی کره جنوبی در واکنش به این رویداد اعلام کردند دستبرد اینترنتی پیونگ یانگ قطعات حساس جنگنده اف-15چون موتور یا سامانه الکترونیکی را شامل نشده است.
وال استریت ژورنال نوشت: نشانی اینترنتی این حمله از پیوینگ یانگ، پایتخت کره شمالی بوده و در سال 2013 نیز طی حمله اینترنتی برای از کار انداختن سامانه‌های رایانه‌ای بانک‌ها و ایستگاه‌های تلویزیونی کره جنوبی استفاده شد.

  • ۹۵/۰۳/۲۵

هکرها

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">