ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

کناره گیری 4 مدیر دولتی مخابرات

| دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۸۷، ۰۲:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: با خصوصی‌ شدن شرکت مخابرات ایران و از سال آینده، هیات مدیره این شرکت تنها یک عضو دولتی خواهد داشت.

صابر فیضی در گفت وگو با فارس اظهارداشت: سال آینده و با خصوصی‌ شدن ساختار شرکت مخابرات ایران ترکیب هیات مدیره این شرکت نیز تغییر وضعیت می‌دهد.

براساس این گزارش در حال حاضر پنج درصد سهام شرکت مخابرات ایران که شرکتهای مخابرات استانی را نیز شامل می‌شود در بورس عرضه شده است.پنج درصد سهام این شرکت به کارکنان و 20 درصد نیز به سهام عدالت اختصاص می‌یابد.

مجمع شرکت مخابرات ایران که سهامداران به شمار می‌روند، پس از اتمام واگذاری سهام این شرکت در بورس،هیات مدیره جدید را انتخاب می‌کنند.

وی درباره طرح ارسال پیامک از تلفن ثابت نیز گفت: این طرح به صورت پایلوت در فارس اجرا شده و قرار است این پروژه در استانهایی چون تهران، مشهد،اصفهان و تبریز اجرا شود.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در مورد تعرفه واگذاری خط تلفن ثابت به متقاضیان نیز اظهارداشت: اکنون در شهرستانها نرخ دایری خط تلفن ثابت طبق پروانه اپراتور اول کاهش یافته است.

  • ۸۷/۰۷/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">