ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یکشنبه جلسه حل اختلاف GCها

| سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۸۵، ۰۶:۴۹ ب.ظ | ۰ نظر

جلسه حل اختلاف بین شرکت ارتباطات سیار و پیمانکاران عمومی (‪ (GC‬طرف قرارداد با آن یکشنبه آینده در کمیته ارتباطات و مخابرات مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

رییس کمیته ارتباطات و مخابرات که وابسته به کمیسیون صنایع و معادن مجلس است، روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه ارتباطات ایرنا، گفت:

این جلسه بر اساس خواست دو طرف و با هدف رسیدن به یک راهکار اجرایی پس از طرح علت تاخیر در انجام پروژه‌ها و چگونگی رسیدن به یک توافق و زمان بندی مشترک برگزار می‌شود.

"رمضانعلی صادق‌زاده"،افزود:پیمانکاران می‌گویند که در تحویل سایتهایی که در استانها به اتمام رسانده‌اند، سلیقه‌ای عمل می‌شود و پرداخت به آنها متناسب به کارهایشان صورت نمی‌گیرد.

وی گفت:مخابرات و ارتباطات سیار نیز اعتقاد دارند که پیمانکاران، طبق زمان‌بندی اعلام شده سایتها را تحویل نمی‌دهند و از طرف دیگر مشکلاتی هست که به هر دو طرف تحمیل شده، مثلا در نقاطی که باید ‪ BTS‬نصب شود، ممانعتهایی از سوی شهرداری یا جاهای دیگر انجام می‌شود.

بر اساس قرارداد شرکت ارتباطات سیار و پیمانکاران عمومی، قرار بود این پیمانکاران تا اسفند ماه امسال،در فاز سوم توسعه این شرکت، تاسیسات و سایتهای ‪ BTS‬ایجاد هشت میلیون و ‪ ۵۰۰‬هزار خط جدید تلفن همراه را احداث کنند.

وحید صدوقی، مدیر عامل ارتباطات سیار اوایل آبان ماه گذشته گفت که این پیمانکاران تا مهرماه تنها ‪ ۷۲۳‬سایت از چهارهزار و ‪ ۷۳۰‬سایت متعهد شده را تحویل داده‌اند.

  • ۸۵/۰۹/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">