ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

یک تکذیبیه برای سینما آنلاین

| چهارشنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۵، ۰۲:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

استاد ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) گفت: هیچ سمت و مسئولیتی در رابطه با پروژه «سینما آنلاین» ندارم.

روز دوشنبه ای میلی از «شرکت گسترش سامانه های هوشمند آسمان» به رسانه ها ارسال شد با این عنوان که اولین سامانه سینما آنلاین کشور بمنظور بهره بردن از ظرفیت فرهنگی سینما به همت آسمان اپراتور «آی پی تی وی» - IPTV - کشور راه اندازی شده است.
در این ای میل از حسن نجفی سولاری به عنوان مدیر پروژه «سینما آنلاین» یاد شده است.
اما حسن نجفی سولاری روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا ضمن رد هر گونه مسئولیت در پروژه «سینما آنلاین» افزود: مدیر پروژه «سینما آنلاین» نیستم و هیچ مسئولیتی هم در این زمینه ندارم.
وی با اشاره با آشنایی خود با مدیران شرکت آسمان گفت: برای راه اندازی هر پروژه ای باید فرآیند آن به درستی طی شود، در واقع ابتدا مجوزهای لازم باید اخذ و سپس تدارک کامل زیرساخت ها دیده شود و در نهایت اعلام رسمی کند که متاسفانه این پروژه روند دیگری را طی کرده است.
این در حالیست که بنا بر اعلام مسئولان پروژه سینما آنلاین، هفته آینده و با حضور اهالی رسانه قرار است یکی از فیلم های مطرح سینمای ایران همزمان با اکران در سینما آنلاین پخش شود.
با توجه به پیگیری خبرنگار ایرنا، «شرکت گسترش سامانه های هوشمند آسمان» برای اخذ مجوز از وزارت ارشاد اقدام کرده اما هنوز مجوزی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای آنها صادر نشده است.
این در حالیست که سیدضیاء هاشمی رئیس جامعه صنفی تهیه کنندگان سینما نیز روز گذشته(سه شنبه) گفته، اقدام سایت سینما آنلاین برای نمایش اینترنتی فیلم های در حال اکران بدعتی خطرناک و غیرقابل قبول است.
به گزارش ایرنا، به گفته وی، جامعه صنفی تهیه کنندگان سینمای ایران برای حفظ شأن سینمای ایران و منافع تهیه کنندگان اجازه اجرای چنین طرح هایی را نخواهد داد و با اتکا به قانون و مراجع ذیربط هرگونه سوءاستفاده از آثار سینمایی را پیگیری خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">