ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

رییس کمیته‌ی اینترنت نظام صنفی رایانه‌یی کشورگفت: 15 میلیون هولوگرام برای شرکت‌های ارائه‌دهنده‌ی خدمات اینترنت سفارش داده شده که شرکت‌های ISP هر یک از آن‌ها را با قیمت 10 تومان از انجمن شرکت‌های انفورماتیک دریافت می‌کنند.

«ناصرعلی سعادت» در گفت‌وگو با(ایسنا) در راستای نظام‌مند کردن بازار اینترنت کشور، وضعیت و چگونگی ارائه‌ی هولوگرام به ارائه‌دهندگان خدمات اینترنتی را تشریح کرد.

وی با بیان این مطلب که هولوگرام شرکت‌های انفورماتیک در خارج از کشور تولید می‌شود، گفت: هولوگرام‌ها در میان شرکت‌هایی که کارت اینترنت را با حداقل استاندارد به کاربران ارائه می‌کنند، توزیع می‌شود، به همین خاطر فرمول خاصی را طراحی کردیم که شرکت‌ها بر اساس تعداد کارت‌هایی که در هر ماه به بازار ارائه کنند، هولوگرام دریافت کنند و این عامل از ارائه‌ی کارت‌های بیش از ظرفیت شرکت‌ها جلوگیری خواهد کرد.

سعادت با تاکید بر این که هولوگرام انجمن انفورماتیک از اوایل شهریور ماه وارد بازار شده است، گفت: هدف از ارائه‌ی هولوگرام به شرکت‌ها نظامند کردن بازار است و حقوق مصرف کنندگان از این طریق نیز به رسمیت شناخته می‌شود.

وی تصریح کرد: شرکت‌های ISP برای دریافت هولوگرام باید حداقل کیفیت را رعایت کنند، این هولوگرام چندین رنگ دارد و شرکت‌ها به علت بالا بودن هزینه‌ی تولید آن نمی‌توانند هولوگرام‌های تقلبی تولید کنند. ما برای پایین آوردن قیمت هولوگرام تعداد بالایی از آن را سفارش دادیم که مورد استقبال قرار گرفت.

رییس کمیته‌ی اینترنت انجمن شرکت‌های انفورماتیک با بیان این که شرکت‌های ISP استقبال خوبی از هولوگرام کرده‌اند،گفت: در حال حاضر پرونده‌ی 30 شرکت برای دریافت هولوگرام در انجمن انفورماتیک در حال بررسی است.

وی تصریح کرد: این هولوگرام‌ها بر اساس امکانات شرکت‌ها و پشتیبانی آن‌ها، برای آن که کاربران اینترنت به راحتی بتوانند از اینترنت استفاده کنند، توزیع می‌شوند.

رییس کمیته‌ی اینترنت نظام صنفی رایانه‌یی با اشاره به این که هزینه‌ی تولید هولوگرام را شرکت‌ها، پرداخت می‌کنند گفت: یکی از ویژگی این هولوگرام‌ها این است که اگر هولوگرام از روی کارت برداشته شود، علامت "باطل شد" در زیر آن ظاهر می‌شود و هم چنین این هولوگرام‌ها چند رنگ دارند،به همین خاطر تولید آن‌ها برای شرکت‌های ISP مقرون به صرفه نخواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: هولوگرام شرکت‌های انفورماتیک با انجمن صنفی کارفرمایان شبکه‌های اینترنتی متفاوت است و اطلاعی از ورود آن‌ها به بازار ندارم.

  • ۸۴/۰۶/۲۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">