ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

5 میلیون دانش‌آموز کشور گوشی یا اینترنت ندارند

| دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۹، ۰۱:۱۸ ب.ظ | ۰ نظر

عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: پیش بینی می شود 3 میلیون دانش آموز در کشور گوشی هوشمند و 2 میلیون دانش آموز امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، محمدمهدی زاهدی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان کرمان اظهار داشت: 3 میلیون دانش آموز در کشور تبلت و گوشی هوشمند ندارند و برای حدود دو میلیون دانش آموز امکان دسترسی به اینترنت وجود ندارد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این موارد به وزیر آموزش و پرورش نیز در کمیسیون آموزش مجلس عنوان شده است ادامه داد: از سوی دیگر تعدادی از دانش آموزان پدر و مادر کارمند دارند که صبح ها سر کار هستند که امکان حضور بچه در خانه و استفاده از اینترنت وجود ندارد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس: ضعف زیرساخت های اینترنتی کشور تداوم تدریس آنلاین را دچار چالش می کندسخنگوی کمیسیون آموزش مجلس: در تلاشیم سال آینده کنکور را حذف کنیم / شرایط آموزش دانش آموزان در سال تحصیلی جدیدیاسوج| عضو کمیسیون آموزش مجلس: بخشی از شهریه مدارس غیر دولتی و کلاس های فوق برنامه به خانواده ها برگشت داده شودنحوه نظارت بر آموزش های مجازی سال تحصیلی جدید با حضور وزیر علوم بررسی می شود
وی با اشاره به اینکه تعداد زیادی از بچه ها هنوز روش استفاده از شبکه شاد را نمی دانند و به درستی آموزش ندیده اند افزود: از وزارت ارتباطات گلایه داریم که چرا بستر لازم برای استفاده از اینترنت در کشور فراهم نشده است.

نماینده مردم شهرستان های کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه استان کرمان در شرایط قرمز شیوع ویروس کرونا قرار دارد گفت: باید مدرسه به صورت مجازی برگزار شود که شرایط بسیار سختی در استان وجود دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">