ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ISPها از زیرساخت SLA بخواهند

| يكشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۸۵، ۰۱:۵۲ ب.ظ | ۰ نظر

ظرف یک ماه آینده به ظرفیت ارتباطات زیرساخت 4 STM1 اضافه می‌‏شود.

مهندس ناصر یوسف‌‏پور, مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت, درگفت و گو با خبرنگار ایلنا, با اشاره به ارتقای راه‌‏های ارتباطی کشور, اظهارداشت: حدود دو سال پیش تمامی ترافیک‌‏های ارتباطی کشور از مسیر جاسک فجیره (ایران - امارات) بود که با قطعی کابل کل ارتباطات کشور دچال اختلال می‌‏شد ؛ اما در حال حاضر و با افزایش تعداد مسیرهای ارتباطی حتی با قطع کابل در این مسیر مانند هفته گذشته کمترین خلل ممکن در ترافیک اینترنت و Voice پیش آمد.

وی، گفت: مسیر ارتباطی را از طریق کشور ترکیه و نیز مسیرهای ماهواره‌‏ای بازسازی کردیم و در حال حاضر هیچ مشکلی در بحث ارتباطات کشور وجود ندارد.

یوسف‌‏پور، با بیان این‌‏که طی هفته گذشته 3 STM1 به ظرفیت ارتباطات کشور اضافه شد, افزود: در حال حاضر برقراری ارتباط از طریق 25 STM1 انجام می‌‏گیرد که با برقراری 4 STM1 طی یک ماه آینده میزان ظرفیت ارتباطات زیرساخت کشور حدود 30 درصد افزایش می‌‏یابد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت, از انجام مذاکره با کشورهای روسیه و آذربایجان به منظور ایجاد مسیری جدید تا استکهلم سوئد خبر داد و گفت: به دنبال گسترش و تعدد مسیرهای زیرساخت هستیم.

یوسف‌‏پور ، در خصوص قرارداد با شرکت فلگ آلمان به منظور ارایه سرویس ارتباطی به زیرساخت, تصریح کرد: در هفته گذشته و طی برگزاری نمایشگاه تلکوم جهانی هنگ‌‏کنگ با مسوولان فلگ مذاکره داشتیم و در خصوص اخذ ضمانت‌‏نامه و تعهد این شرکت به نتایجی رسیدیم.

وی ، با بیان این که در صورت تعهد فلگ به منظور ضمانت‌‏نامه مالی, حتماً مسیر ارتباطی کشور از طریق این شرکت برقرار می‌‏شود, یادآور شد: آمادگی مشارکت خود را با فلگ اعلام کردیم که در صورت ارائه ضمانت‌‏نامه بانکی از این شرکت و قبول وزارت ارتباطات در این خصوص, آماده بستن قرارداد با این شرکت هستیم.

مهندس یوسف‌‏پور, همچنین در خصوص خسارت‌‏های وارد آمده به شرکت‌‏های ISP در قطعی فیبرنوری طی هفته گذشته با بیان این‌‏که میزان خسارت هنوز محاسبه نشده است, تاکید کرد: مادامی که قرارداد شرکت‌‏های اینترنتی سطح سرویس خدمات (SLA) را شامل نشود ، نمی‌‏توانند در مورد قطعی‌‏ها اعتراض کنند.

وی ، گفت: ISP ها باید با ما قرارداد ببندند که سطح سرویس خود را مشخص و نسبت به آن خدمات دریافت کنند که در حال حاضر شرکت زیرساخت آماده انعقاد این قرارداد است.

  • ۸۵/۰۹/۱۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">