ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

وزیر آموزش و پرورش به دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان توصیه کرد که پیام‌رسان‌های داخلی را جایگزین نمونه‌های خارجی در آموزش و پرورش کنند زیرا در پیام رسان‌های خارجی صدمات تربیتی وجود دارد.

محمد بطحایی در حاشیه هشتمین همایش راه روشن اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد اظهار کرد: باتوجه به سیاست‌های کلی نظام و اینکه نباید یک فضای انحصاری برای پیام رسان‌های خارجی وجود داشته باشد بخشنامه صادر کردیم که طی آن حوزه اداری آموزش و پرورش نباید در مراودات اداری خود از پیام رسان خارجی استفاده کند.

وی افزود: اکنون پیام رسان‌های داخلی خوبی در داخل کشور وجود دارد که به لطف خداوند در حال رفع اشکالات فنی خود هستند ما در آموزش و پرورش مذاکراتی را با دو پیام رسان داخلی را آغاز کردیم و ظرف چند روز آینده با آن‌ها به تفاهم می‌رسیم.

به گزارش پانا وزیر آموزش و پرورش گفت: به دانش‌آموزان و خانواده‌های آن‌ها توصیه می‌کنم به دلیل صدمات تربیتی که در پیام رسان‌های خارجی وجود دارد از پیام رسان‌های خارجی برای مراودات و ارتباطات خود استفاده نکنند و پیام رسان‌های داخلی را که اکنون در کشور وجود دارد جایگزین کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">