ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

ITanalyze

تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران :: Iran IT analysis and news

  عبارت مورد جستجو
تحلیل وضعیت فناوری اطلاعات در ایران

ابتکار جالب نیوجرسی برای تاکسی‌های اینترنتی

| يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۴۰۲، ۰۴:۲۰ ب.ظ | ۰ نظر

سیستم حمل‌ونقل عمومی نیوجرسی با هدف بهبود خدمات حمل‌ونقل برای مسافران به همکاری با سازمان‌های تاکسی‌های اینترنتی شهر پرداخت.

به گزارش ایمنا اپراتور سیستم حمل‌ونقل عمومی نیوجرسی آمریکا اعلام کرد که با هدف ارائه گزینه‌های حمل‌ونقل بهبود یافته، کاهش زمان انتظار مسافران، ارائه قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه به آن‌ها و در عین حال امکان رزرو آسان سفر، از این پس با سازمان‌های تاکسی‌های اینترنتی شهر همکاری خواهد داشت.

سازمان‌های همکار در ابتدا قرار است طی یک برنامه آزمایشی با افزودن گزینه انتخاب سرویس حمل‌ونقل تاکسی اینترنتی به یک اپلیکیشن مخصوص در چندین شهرستان نیوجرسی کارایی این همکاری را بسنجند و در صورت موفقیت‌آمیز بودن، آن را به شهرهای سراسر ایالت گسترش دهند.

بهبود خدمات حمل‌ونقل عمومی با ادغام تاکسی‌های اینترنتی شهر آمریکایی

این اپلیکیشن یک رابط کاربری آسان برای انجام، لغو و نظارت بر رزرو سفرها، به‌روزرسانی اطلاعات و نظارت بر پرداخت‌های کیف پول الکتریکی را از طریق تلفن‌همراه برای مسافران فراهم می‌آورد و پس از شکل‌گیری همکاری یادشده، گزینه‌ای را ارائه می‌دهد که از طریق آن انتخاب می‌کنند که تمایل دارند از خدمات کدام یک از اپراتورهای تاکسی‌های اینترنتی آمریکایی (اوبر و لیفت) بهره‌مند شوند.

سیستم حمل‌ونقل عمومی نیوجرسی تأکید کرد که این اقدام در راستای چشم‌انداز سازمان مبنی بر حصول اطمینان از ارائه خدمات حمل‌ونقل کارآمد و قابل اعتماد به همه به‌ویژه آسیب‌پذیرترین افراد جامعه انجام گرفته است. افزوده شدن گزینه‌های انتخاب نوع سواری این برنامه در کنار ارائه گزینه‌های حمل‌ونقل اضافی به مشتریان این سرویس حیاتی، دستیابی به این هدف را تسهیل می‌کند و با کاهش زمان انتظار و بهبود قابلیت اطمینان، همچنین مقرون‌به‌صرفه کردن هزینه‌ها، تجربه سفر مسافران را در سراسر شهر با بهره‌گیری از این اپلیکیشن بهبود می‌بخشد. به این ترتیب کاربران می‌توانند با راحتی بیشتری به محل کار، مدرسه، محل ملاقات‌ها و سایر فعالیت‌های تردد روزانه خود دسترسی داشته باشند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">